Ustawienia i wyszukiwarka
Marketing Culture in the Digital Age. A Report on New Business Collaborations Between Libraries, Museums, Archives and Commercial Companies
Tytuł: Marketing Culture in the Digital Age. A Report on New Business Collaborations Between Libraries, Museums, Archives and Commercial Companies
Autor: Peter B. Kaufman
Rok wydania raportu: 2005
Finansowanie: Intelligent Television
Opis: Celem raportu z 2005 roku jest wskazanie najnowszych form upowszechniania zasobów kulturalnych w społeczeństwie, które bazuje na specyficznych biznesowych relacjach pomiędzy bibliotekami, muzeami, archiwami i przedsiębiorstwami w oparciu o wykorzystanie technologii cyfrowych. Autor zwraca uwagę na konieczność współpracy i otwartego dialogu pomiędzy instytucjami kultury i firmami. Wskazuje na potrzebę stworzenia kolekcji w świecie wirtualnym, globalnej cyfrowej biblioteki.
Język: angielski
Zasięg: Świat
Słowa kluczowe: marketing, digitalizacja, cyfryzacja, biblioteka, muzeum, archiwum, przedsiębiorstwo, współpraca, nowe technologie