Settings and search
Strategie dla kultury. Kultura dla rozwoju
Tytuł: Strategie dla kultury. Kultura dla rozwoju
Autor: red. Martyna Śliwa
Rok wydania raportu: 2011
Finansowanie: Małopolski Instytut Kultury (MIK), Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informatycznego, MKiDN, Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Norweski Mechanizm Finansowy w ramach Funduszu Wymiany Kulturalnej
Opis: Publikacja jest podręcznikiem, w którym zarysowane zostały najważniejsze kwestie strategiczne dotyczące rozwoju kultury, ale i sposobu zarządzania nią. Autorzy publikacji dostrzegają szanse rozwoju w nowych metodach kierowania organizacjami kultury. W podręczniku z tekstów wyłania się obraz osób zajmujących się działaniami strategicznymi w instytucjach kultury. Ponadto autorzy poszczególnych tekstów przedstawili praktykę zarządzania, swoje środowisko i napotykane przez nich problemy.
Zasięg: Polska
Język: polski
Słowa kluczowe: zarządzanie w kulturze, instytucje kultury, praktyka, strategia, podręcznik