Strategie dla kultury. Kultura dla rozwoju

Data publikacji: 01.01.2011
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Tytuł: Strategie dla kultury. Kultura dla rozwoju

Autor: red. Martyna Śliwa

Rok wydania raportu: 2011

Finansowanie: Małopolski Instytut Kultury (MIK), Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informatycznego, MKiDN,  Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Norweski Mechanizm Finansowy w ramach Funduszu Wymiany Kulturalnej

Strategie dla kultury. Kultura dla rozwoju
Fot. Michał Łuczak galeria

Opis: Publikacja jest podręcznikiem, w którym zarysowane zostały najważniejsze kwestie strategiczne dotyczące rozwoju kultury, ale i sposobu zarządzania nią. Autorzy publikacji dostrzegają szanse rozwoju w nowych metodach kierowania organizacjami kultury. W podręczniku z tekstów wyłania się obraz osób zajmujących się działaniami strategicznymi w instytucjach kultury. Ponadto autorzy poszczególnych tekstów przedstawili praktykę zarządzania, swoje środowisko i napotykane przez nich problemy.

Zasięg: Polska

Język: polski

Słowa kluczowe: zarządzanie w kulturze, instytucje kultury, praktyka, strategia, podręcznik