Settings and search
Młodzi 2011
Tytuł: Młodzi 2011
Autor: Krystyna Szafraniec
Rok wydania raportu: 2011
Finansowanie: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Opis: Raport ten jest rozszerzeniem prognozy "Polska 2030". Zwrócono uwagę, że badanie młodzieży jest dobrym barometrem aktualnych przemian i pozwala zastanawiać się nad przyszłością. Bez myślenia o młodych ludziach, jak twierdzi autorka, nie da się myśleć o przyszłości i na odwrót. Zwłaszcza, że przez młodzież w raporcie rozumie się osoby nie pamiętające realiów sprzed 1989 r. Publikacja przedstawiając główne problemy, z jakimi boryka się młodzież, wskazuje nowe prądy w rozwoju kultury, które znacząco różnią się od tych, jakie dominowały w tym obszarze przez ostatnie dekady. Dokument wskazuje na główne media, z których korzysta młodzież, a także na najważniejsze problemy, z jakimi styka się (i stykać będzie) promocja kultury w nowych ramach komunikacyjnych wyznaczanych przez potrzeby i oczekiwania młodzieży.
Zasięg: Polska
Język: polski
Słowa kluczowe: młodzież, media, nowe media, promocja kultury, trendy