The cultural and creative industries: a review of the literature

Data publikacji: 01.01.2007
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Tytuł: The cultural and creative industries: a review of the literature

Autor: Justin O’Connor

Rok wydania raportu: 2007

Finansowanie: Arts Council England

The cultural and creative industries: a review of the literature
galeria

Opis: Publikacja została wydana w serii "Partnerstwa Kreatywne". Opisano w niej ponad 60-letnią historię powstawania i kształtowania się sektora przemysłów kreatywnych i przemysłów kultury. Dokument ma charakter wprowadzający w tematykę przemysłów kulturalnych i kreatywnych, przedstawiając główne zasady, teorie, badania i dyskusje w tym obszarze. Publikacja składa się z pięciu części. Część pierwsza odnosi się do Theodora Adorno. Drugi rozdział poświęcony został pisarzom lat 70-tych. Trzeci i czwarty rozdział poświęcone zostały nowym dyskursom ekonomicznym, które mówiły m.in o końcu produkcji masowej oraz tego jak odbiło się to na miejskich ekonomiach. Ostatnia część dotyczy sektorów kreatywnych.

Zasięg: Wielka Brytania

Język: angielski

Słowa kluczowe: Wielka Brytania, sektory kreatywne, sektor kultury, przegląd, literatura, badania