Culture and Creative Industries in Germany

Data publikacji: 01.01.2009
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Tytuł: Culture and Creative Industries in Germany

Autor: Michael Sönderman, Christoph Backes, Olaf Arndt, Daniel Brünink

Rok wydania raportu: 2009

Finansowanie: federalne Ministerstwo ds. Gospodarki i Technologii

Culture and Creative Industries in Germany
galeria

Opis: Raport zawiera opis makroekonomicznych warunków funkcjonowania sektora kreatywnego i kulturalnego oraz zestaw rekomendacji, jakie skierowano pod adresem podmiotów i władz publicznych w zakresie wspierania rozwoju owych przemysłów. W stosunku do wcześniejszych publikacji na temat tych sektorów zawarto dwie kluczowe nowości. Pierwszą kwestią jest wewnętrzny podział w obrębie sektorów. Zamiast traktowania ich jako zbiorcze, zostały one w tym raporcie podzielone na duże korporacje, małe i średnie biznesy oraz jednoosobowe firmy. Druga innowacja to harmonijna definicja i klasyfikacja w obrębie sektorów.

Zasięg: Niemcy

Język: angielski

Słowa kluczowe: Niemcy, sektory kreatywne, sektor kultury, biznes