Warsztaty pt. „Planowanie i zarządzanie projektami offline i online: spójność i efektywność w kulturze”

Ul. Pankiewicza 3 (II Piętro), 00-696 Warszawa - Centrum Szkoleniowe Pankiewicza - Ul. Pankiewicza 3 (II Piętro), 00-696 Warszawa - Centrum Szkoleniowe Pankiewicza
Czw. 5 — Pt. 6 marca 2015 r.

Serdecznie zapraszamy na kolejne warsztaty realizowane przez Narodowe Centrum Kultury, PZU oraz Tygodnik Polityka w ramach Klubu Kultura-Biznes-Media, które odbędą się już w marcu w Centrum Szkoleniowym Pankiewicza w Warszawie.

Odbiorcy warsztatu:

koordynatorzy projektów kulturalnych, osoby zajmujące się komunikacją zewnętrzną;

Efekty warsztatu to m.in:

  • podstawowa wiedza z zakresu projektowania i anatomii marki;
  • podstawowa wiedza z zakresu tworzenia spójnej komunikacji;
  • podstawowa wiedza na temat podejść: human centered design, user centered design, user experience, human experience;
  • umiejętność tworzenia briefu projektowego na potrzeby projektów kulturalnych;
  • umiejętność planowania kampanii i określania zasięgu i grupy docelowej;
  • podstawowa wiedza na temat dostępnych i skutecznych narzędzi do komunikacji wydarzeń i projektów kulturalnych.

Program warsztatów

5 marca 2015 (czwartek), w godz. 10:15-17:00

Przerwy kawowe: 11:40-11:50, 15:30-15:40

Lunch: 13:15 – 14:15

Część 1: Spójność działań

Efekty warsztatu:

  • podstawowa wiedza z zakresu projektowania i anatomii marki;
  • podstawowa wiedza z zakresu tworzenia spójnej komunikacji;
  • umiejętność tworzenia briefu projektowego na potrzeby projektów kulturalnych.

Część 2: Zarządzanie projektami w instytucji kultury

Efekty warsztatu:

  • wszystko jest projektem: wiedza na temat życia produktów, wydarzeń, usług dot. instytucji publicznych;
  • projekt-kultura: wiedza na temat gradacji projektów i zasady spójności;
  • podstawowa wiedza na temat metodologii zarządzania projektami;
  • umiejętność tworzenia WBSów;
  • wiedza na temat dostępnych narzędzi do zarządzania projektami;
  • umiejętność obsługi wybranej platformy webowej do zarządzania projektami.

6 marca 2015 (piątek), w godz. 9:00-16:00

Przerwy kawowe: 10:30-10:40, 14:45-14:55

Lunch: 12:15 – 13:15

Część 3: Projektowanie usług publicznych

Efekty warsztatu:

  • podstawowa wiedza na temat podejść: human centered design, user centered design, user experience, human experience;
  • podstawowa wiedza na temat design thinking i service design thinking;
  • umiejętność tworzenia briefu usługi;
  • wiedza na temat dostępnych narzędzi;
  • umiejętność szybkiego prototypowania i testowania rozwiązań.
  •  

Część 4: Komunikacja działań

Efekty warsztatu:

  • umiejętność tworzenia briefu projektowego na potrzeby projektów kulturalnych;
  • umiejętność planowania kampanii i określania zasięgu i grupy docelowej;
  • podstawowa wiedza na temat dostępnych i skutecznych narzędzi do komunikacji wydarzeń i projektów kulturalnych.

 

Warunki uczestnictwa:

Koszt uczestnictwa w warsztatach wynosi 180 zł brutto. Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem w warsztatach, prosimy o wypełnienie formularza, który znajduje się pod tym linkiem. Formularz można wypełniać do 27 lutego włącznie. Kolejność zgłoszeń będzie podstawowym kryterium naboru.

W razie pytań prosimy o kontakt z Pauliną Kobzą (pkobza@nck.pl, tel.: 22 21 00 146).