Settings and search
Warsztaty pt. „Planowanie i zarządzanie projektami offline i online: spójność i efektywność w kulturze”
Serdecznie zapraszamy na kolejne warsztaty realizowane przez Narodowe Centrum Kultury, PZU oraz Tygodnik Polityka w ramach Klubu Kultura-Biznes-Media, które odbędą się już w marcu w Centrum Szkoleniowym Pankiewicza w Warszawie.
Odbiorcy warsztatu:
koordynatorzy projektów kulturalnych, osoby zajmujące się komunikacją zewnętrzną;
Efekty warsztatu to m.in:
- podstawowa wiedza z zakresu projektowania i anatomii marki;
- podstawowa wiedza z zakresu tworzenia spójnej komunikacji;
- podstawowa wiedza na temat podejść: human centered design, user centered design, user experience, human experience;
- umiejętność tworzenia briefu projektowego na potrzeby projektów kulturalnych;
- umiejętność planowania kampanii i określania zasięgu i grupy docelowej;
- podstawowa wiedza na temat dostępnych i skutecznych narzędzi do komunikacji wydarzeń i projektów kulturalnych.
Program warsztatów
5 marca 2015 (czwartek), w godz. 10:15-17:00
Przerwy kawowe: 11:40-11:50, 15:30-15:40
Lunch: 13:15 – 14:15
Część 1: Spójność działań
Efekty warsztatu:
- podstawowa wiedza z zakresu projektowania i anatomii marki;
- podstawowa wiedza z zakresu tworzenia spójnej komunikacji;
- umiejętność tworzenia briefu projektowego na potrzeby projektów kulturalnych.
Część 2: Zarządzanie projektami w instytucji kultury
Efekty warsztatu:
- wszystko jest projektem: wiedza na temat życia produktów, wydarzeń, usług dot. instytucji publicznych;
- projekt-kultura: wiedza na temat gradacji projektów i zasady spójności;
- podstawowa wiedza na temat metodologii zarządzania projektami;
- umiejętność tworzenia WBSów;
- wiedza na temat dostępnych narzędzi do zarządzania projektami;
- umiejętność obsługi wybranej platformy webowej do zarządzania projektami.
6 marca 2015 (piątek), w godz. 9:00-16:00
Przerwy kawowe: 10:30-10:40, 14:45-14:55
Lunch: 12:15 – 13:15
Część 3: Projektowanie usług publicznych
Efekty warsztatu:
- podstawowa wiedza na temat podejść: human centered design, user centered design, user experience, human experience;
- podstawowa wiedza na temat design thinking i service design thinking;
- umiejętność tworzenia briefu usługi;
- wiedza na temat dostępnych narzędzi;
- umiejętność szybkiego prototypowania i testowania rozwiązań.
Część 4: Komunikacja działań
Efekty warsztatu:
- umiejętność tworzenia briefu projektowego na potrzeby projektów kulturalnych;
- umiejętność planowania kampanii i określania zasięgu i grupy docelowej;
- podstawowa wiedza na temat dostępnych i skutecznych narzędzi do komunikacji wydarzeń i projektów kulturalnych.
Warunki uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa w warsztatach wynosi 180 zł brutto. Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem w warsztatach, prosimy o wypełnienie formularza, który znajduje się pod tym linkiem. Formularz można wypełniać do 27 lutego włącznie. Kolejność zgłoszeń będzie podstawowym kryterium naboru.
W razie pytań prosimy o kontakt z Pauliną Kobzą (pkobza@nck.pl, tel.: 22 21 00 146).