Settings and search
A long way to go... A study on the implementation of the learning-outcomes based approach in the EU and the USA
Tytuł: A long way to go... A study on the implementation of the learning-outcomes based approach in the EU and the USA
Autor: Tim Birtwistle, Robert Wagenaar
Rok wydania raportu: 2016
Finansowanie: Unia Europejska, Lumina Foundation
Opis: Raport powstał na podstawie badań porównawczych procesu modernizacji szkolnictwa wyższego w Unii Europejskiej (system boloński) i USA. Celem było sprawdzenie jak przebiega i jak postrzegana jest modernizacja przez osoby, których bezpośrednio ona dotyka - studentów czy pracowników uniwersyteckich. Wiadomo bowiem, że przejście od eksperckiego modelu nauczania do skupienia się na studentach zostało dobrze przyjęte w wielu państwach. Niewiadomą pozostaje jednak jak efektywne jest takie podejście w kontekście społeczeństwa.
Zasięg: Unia Europejska, USA
Język: angielski
Słowa kluczowe: Unia Europejska, USA, uniwersytet, szkolnictwo wyższe, system boloński