Settings and search
Kulturotwórcza rola dystrybucji internetowej aktualnego repertuaru kinowego
Tytuł: Badanie “Kulturotwórcza rola dystrybucji internetowej aktualnego repertuaru kinowego”. Raport podsumowujący z badań.
Autor: TOMO Group, ARC Rynek i Opinia
Rok wydania raportu: 2012
Finansowanie: Polski Instytut Sztuki Filmowej (PISF)
Opis: Polski Instytut Sztuki Filmowej zaprasza do zapoznania się z wynikami badań na temat kulturotwórczej roli dystrybucji internetowej aktualnego repertuaru kinowego. Badanie zostało zrealizowane za pomocą ankiet internetowych i wywiadów bezpośrednich. Wzięło w nim udział kilka tysięcy osób. Badanie widowni kinowej zostało przeprowadzone w 150 losowo wybranych kinach na terenie całej Polski. Główne kwestie poruszone w badaniu dotyczyły wizyt w kinie (częstotliwość, koszty, dojazd) i ściągania filmów z Internetu (powody, legalne i nielegalne filmy).
Zasięg: Polska
Język: polski
Słowa kluczowe: Polska, film, Internet, nowe technologie, widownia
Link: Kulturotwórcza rola dystrybucji internetowej aktualnego repertuaru kinowego