Settings and search
The state of Fashion
Tytuł: The state of fashion
Autor: The Business of Fashion i McKinsey&Company
Rok: 2018
Raport na rok 2018 sporządzony przez BoF i McKinsey przedstawia obraz tendencji rynkowych, technologiczno-produkcyjnych i społeczno-komunikacyjnych, które dotyczą branży mody, a które związane są z postępującą digitalizacją.
Autorzy raportu wskazują, że tendencje te dość jednoznacznie zmierzają w stronę wzrostu zakupów odzieży dokonywanych przez internet. Ponadto, gusta odbiorców kształtowane są również w oparciu o dyskurs medialny. Podobnie jak w wielu innych przypadkach komercjalizacji internetowej, także i w projektowaniu mody zaadaptowano technologie z pogranicza sztucznej inteligencji, mające za zadanie zbierać dane konsumenckie w celu przygotowywania bardziej atrakcyjnych produktów i ofert.
Opis raportu znajduje się w numerze Nowości Badawczych NCK 3/2018. Raport dostępny jest do pobrania na stronie:
https://cdn.businessoffashion.com/reports/The_State_of_Fashion_2018_v2.pdf