Data publikacji: 18.02.2011
Średni czas czytania 2 minuty
drukuj
Klub Kultura-Biznes-Media

Warsztat pt. „Planowanie i zarządzanie projektami offline i online: spójność i efektywność w kulturze” odbył się w dniach 5-6 marca w Warszawie.

Odbiorcy warsztatu: koordynatorzy projektów kulturalnych, kierownicy komunikacji zewnętrznej

Efekty warsztatu to m.in:

  • podstawowa wiedza z zakresu projektowania i anatomii marki;
  • podstawowa wiedza z zakresu tworzenia spójnej komunikacji;
  • podstawowa wiedza na temat podejść: humen centered design, user centered design, user experience, human experience;
  • umiejętność tworzenia briefu projektowego na potrzeby projektów kulturalnych;
  • umiejętność planowania kampanii i określania zasięgu i grupy docelowej;
  • podstawowa wiedza na temat dostępnych i skutecznych narzędzi do komunikacji wydarzeń i projektów kulturalnych.

Kiedy: 5-6 marca 2015 r. (5 marca: 10:15-17:00, 6 marca: 9:00-16:00)

Gdzie: Centrum Szkoleniowe Pankiewicza, ul. Pankiewicza 3 (II piętro), 00-696 Warszawa

Prowadzący: Grzegorz Młynarski i Wojciech Gajewski (Struktura 360)

REKRUTACJA

Kryteria naboru: wypełniony formularz można nadsyłać do 27 lutego 2015 r. Kolejność zgłoszeń będzie podstawowym kryterium wyboru.

Koszt: 180 zł brutto (146,34 zł netto)

Wpłaty: wpłaty należy dokonywać po otrzymaniu meilowego potwierdzenia o zakwalifikowaniu się do udziału w warsztacie, które zostanie do Państwa przesłane przez koordynatora szkolenia.

W cenę warsztatu wliczone są:

  • udział w zajęciach,
  • wyżywienie,
  • materiały szkoleniowe,
  • zaświadczenie o udziale w warsztacie.

Kontakt:

Paulina Kobza: pkobza@nck.pl, (22) 2100146

Regulamin