Kampania społeczna „Kultura się liczy!” 16 marca pojawiła się na autobusach i citylightach w głównych miastach Polski: Warszawie, Katowicach, Sosnowcu, Gliwicach, Krakowie, Łodzi, Tczewie, Poznaniu, Wrocławiu oraz Gdańsku. Nośniki z anonsem o akcji oglądać będzie można do końca kwietnia.
Celem kampanii outdoorowej jest dotarcie do mieszkańców największych miast Polski z przekazem, że to właśnie kultura, wcześniej zaliczana wyłącznie do sfery generującej koszty, pobudza kreatywność wykorzystywaną w różnych gałęziach gospodarki. Kreuje potrzeby estetyczne oraz popyt na nowe, bardziej wyrafinowane produkty i usługi, zaś jej sektory zwiększają produkt krajowy brutto oraz generują nowe miejsca pracy.
Wspominana reklama zewnętrzna jest uzupełnieniem działań prowadzonych w Internecie. Niebawem na portalu wp.pl ukażą się banery naszej akcji. A już teraz Internauci mogą śledzić aktualności związane z kampanią oraz brać udział w dyskusjach na naszym blogu kulturasieliczy.pl oraz na e-forum na stronie www.kongreskultury.pl.
Kampanię „Kultura się liczy!” poparli między innymi: Edwin Bendyk, Henryka Bochniarz, Beata Gessel, Krystyna Janda, Kayah, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Agata Passent, Kazimiera Szczuka, Magdalena Środa oraz Jacek Żakowski.
Szukajcie nas na ulicach, słuchajcie w radio, a my czekamy również w necie. Do zobaczenia i tu, i tam, i tu.