The Value of Arts for Business

Data publikacji: 11.07.2011
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Złożoność dzisiejszego rynku wymaga od organizacji innowacyjnych strategii zarządzania, bez których nie stanie się ona konkurencyjna w swojej branży. Kluczem do sukcesu jest stworzenie nowej kultury organizacyjnej, zachęcającej do kreatywności i przedsiębiorczości wśród pracowników, poprzez angażowanie emocji, wyobraźni i doświadczenia.

 

Publikacja „The Value of Arts for Business” (2011) prezentuje jak sztuka może wspierać biznes kreatywny. Zastosowanie doświadczenia artystycznego w biznesie, jest rewolucją w kierowaniu organizacją. Osadzone na naukowych podstawach zarządzania narzędzia wykorzystywane przez menedżerów, wciąż przysparzają wielu kłopotów. Działania oparte na sztuce (ABIs) dają nowe innowacyjne możliwości, które, wykorzystując estetykę oraz obszar emocji, mogą zwiększyć zaangażowanie pracowników, a także wspierać rozwój organizacji poprzez tworzenie wartości opartej na doświadczeniu.