Rewolucja w komunikacji - spotkanie

Data publikacji: 23.02.2010
1 minuta
Foto. Tomasz Żurek/ INIMAGE
Foto. Tomasz Żurek/ INIMAGE

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej zrealizowała wsparte przez Narodowe Centrum Kultury badania „Młodzi i media” skoncentrowane na konsumpcji mediów przez młode pokolenia i zjawiskach rysujących się na tym polu. Badania będące wynikiem współpracy SWPS i NCK są oparte na założeniach amerykańskiego projektu badawczego „Digital Youth”.

Oficjalna prezentacja raportu z badań odbędzie się 24 lutego podczas konferencji „Rewolucja w komunikacji” w siedzibie „Gazety Wyborczej” przy ulicy Czerskiej 8/10. W konferencji swój udział zapowiedzieli m.in. Edwin Bendyk (redaktor „Polityki”), Prof. Barbara Fatyga (UW) , dr Mirosław Filiciak (SWPS) oraz Michał Merczyński (dyrektor Narodowego Instytutu Audiowizualnego).

Polecamy:
Rewolucja w komunikacji.
Notka o spotkaniu również na stronie NCK.