Data publikacji: 13.09.2010
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj
Kultura pobudza kreatywność wykorzystywaną w różnych gałęziach gospodarki głosi jedno z haseł kampanii „Kultura się liczy!”. Poza jej ekonomicznym kontekstem, ważny jest jej aspekt społeczny. Kultura uczy wyobraźni, podtrzymuje normy sprzyjające wspólnemu działaniu, zaufaniu i tworzeniu kapitału społecznego. Wpływ kultury na rozwój społeczny  podkreślają również organizatorzy ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej „Muzyka rozwija – pomyśl o swoim dziecku”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na fakt, że edukacja muzyczna – jak też słuchanie muzyki – przyczynia się do ogólnego rozwoju człowieka.

Kampania ruszyła w sierpniu. W ramach jej powstało osiem wariantów plakatów, które informują o wymiernych korzyściach jakie niesie obcowanie dziecka z muzyką. Akcja adresowana jest głównie do rodziców dzieci w wiek szkolnym. Obok tzw. reklamy zewnętrznej kampania będzie realizowana w prasie, radiu i telewizji. Wiecej na ten temat tutaj