Drugie życie produktu

Date of publication: 06.04.2011
Author: Dom Kultury +
Średni czas czytania 2 minutes
print

Young Talents Committed to zorganizowany przez Fundację Komunikacji Społecznej konkurs dla wszystkich młodych kreatywnych ludzi zaangażowanych społecznie. Zgłoszenia można wysyłać do 15 kwietnia.

Organizator konkursu pisze na stronie www.kampaniespoleczne.pl:

"YTC jest realizowany w ramach Konkursu Kampania Społeczna Roku, jednak skierowany jest do tych, którzy czują, że reklama to nie jest tylko narzędzie zwiększające konsumpcję, ale może stać się środkiem zmiany świata na lepszy. Zapraszamy zarówno twórców profesjonalnych jak i amatorów, osoby indywidualne, firmy i instytucje do przedstawiania swoich pomysłów kreatywnych. Celem konkursu YTC jest wyłonienie najciekawszych i najbardziej kreatywnych pomysłów na społeczny spot filmowy i plakat pt.: »Drugie życie produktu«.

»Drugie życie produktu« to inne spojrzenie na produkt – proces tworzenia, proces produkcji, fair trade, recycling, ponowne przetworzenie.

Celem projektu powinno być jednak zwrócenie uwagi na istotę odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji."

Grupą docelową reklamy mają być internauci w wieku 16-35 lat. Organizator zapewnia, że "najciekawsze i najbardziej kreatywne prace zostaną zaprezentowane podczas Gali Konkursu na Kampanię Społeczną Roku".

Aby dowiedzieć się więcej o konkursie lub zgłosić swoją kreację, odwiedź stronę internetową konkurs.kampaniespoleczne.pl.