Settings and search
Budowanie publiczności w praktyce | warsztaty | 16-17.12.2013
Warsztat dla pracowników sektora kultury. Spotkanie skierowane jest do tych, którzy już zetknęli się z koncepcją budowania publiczności oraz dla początkujących. Do pracowników instytucji kultury oraz organizacji pozarządowych, marketingowców, osób odpowiedzialnych za budowanie programu, produkcję, czy też obsługę sali. Udział jest bezpłatny - projekt Fundacji Impact współfinansuje Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Miejsce: Miejski Punkt Kultury Prexer-UŁ
Fundacja Impact oraz Łódzkie Stowarzyszenie Inicjatyw Miejskich Topografie serdecznie zapraszają na dwa dni z praktyką audience development w Łodzi.
Na spotkanie złoży się seria warsztatów oraz indywidualnych konsultacji.
Projekt finansuje Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
16 grudnia 2013
10.00 – 13.00
1/ Wprowadzenie do koncepcji audience development
czyli: O co właściwie chodzi z audience development i czy warto sobie zawracać tym głowę?
- organizacje zorientowane na publiczność
- fakty i mity nt. publiczności
- co wiemy i czego nie wiemy o swojej publiczności
- publiczność w liczbach
- przykłady zastosowania audience development w praktyce
- praktyczne ćwiczenia
LUB
11.00 – 13.00
2/ Obsługa klienta, czyli jak sprawić aby publiczność do nas wracała (warsztat w jęz. angielskim)
- kultura obsługi klienta
- procesy związane z obsługą publiczności
14.00 – 17.00
Segmentacja publiczności*
czyli:
- jak identyfikować grupy docelowe;
- jak opracowywać taktyki do komunikacji z konkretnymi grupami docelowymi;
17 grudnia 2013
10.00-13.00
DO WYBORU:
1A / Badanie publiczności “zrób to sam” CZ.I: Jak i o co pytać naszą publiczność?
Nie masz środków na zlecenie badania, a chcesz się dowiedzieć co myśli o Twoim programie, instytucji publiczność? To warsztat dla Ciebie.
W programie m.in.:
- jak właściwie zaplanować badanie,
- przykłady narzędzi do badania publiczności,
- konstruowanie pytań,
- analizowanie zebranych informacji.
LUB
2A / Podstawy marketingu w praktyce, czyli strategia i plan marketingowy CZ. I
W programie m.in.:
- elementy strategii marketingowej
- określanie celów marketingowych projektu;
- praca nad własnym jednostronnicowym planem marketingowym.
14.00-17.00 DO WYBORU
1B/ Badanie publiczności “zrób to sam” CZ.II: Jak pozyskać informacje nt. tych, którzy do nas nie przychodzą?*
To warsztat dla Ciebie, jeśli chcesz dotrzeć do odbiorców, którzy jeszcze nie korzystają z oferty Twojej organizacji, nie wiesz dlaczego i nie wiesz jak ich pozyskać.
Dowiesz się jak samodzielnie i bezkosztowo przeprowadzić badanie publiczności nieposiadanej, poznasz przykłady narzędzi, które mogą być przydatne w praktyce oraz zobaczysz jak robią to inni.
LUB
2B / Podstawy marketingu w praktyce, czyli strategia i plan marketingowy CZ. II*
W programie m.in.:
- praca nad własnym jednostronnicowym planem marketingowym.
INDYWIDUALNE KONSULTACJE
Masz konkretny problem z publicznością np. “stara” odpływa, a nowej nie przybywa, nie wiesz jak przeprowadzić badanie publiczności, nie wiesz jak zabrać się do budowania strategii, a może wewnętrzna, komunikacja pomiędzy działam artystycznym a marketingiem i promocją nie działa? A może po prostu chcesz mieć możliwość o dopytanie, porozmawianie o audience development?
Przynieś problem ze sobą, a wspólnie podczas indywidualnych konsultacji postaramy się znaleźć jego rozwiązanie.
Jeżeli chcesz z nami spotkać, to bardzo prosimy o zaznaczenie tej opcji w formularzu rejestracyjnym.
Indywidualne konsultacje będą prowadzone zarówno w poniedziałek, jak i we wtorek.
Miejsce:
Miejski Punkt Kultury Prexer-UŁ
Ul. Pomorska 39
90-203 Łódź
Prowadzący warsztaty:
Warsztaty wprowadzające do koncepcji audience development poprowadzi Agata Etmanowicz (http://rozwojwidowni.pl/5_o_nas), warsztaty z zakresu marketingu – Paul Bogen, a warsztaty dot. badań publiczności Marek Troszyński (http://rozwojwidowni.pl/10_nasi_eksperci).
Więcej: www.rozwojwidowni.pl