Budowanie publiczności w praktyce | warsztaty | 16-17.12.2013

Data publikacji: 11.12.2013
Średni czas czytania 5 minut
drukuj

Warsztat dla pracowników sektora kultury. Spotkanie skierowane jest do tych, którzy już zetknęli się z koncepcją budowania publiczności oraz dla początkujących. Do pracowników instytucji kultury oraz organizacji pozarządowych, marketingowców, osób odpowiedzialnych za budowanie programu, produkcję, czy też obsługę sali. Udział jest bezpłatny - projekt Fundacji Impact współfinansuje Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Miejsce: Miejski Punkt Kultury Prexer-UŁ

Fundacja Impact oraz Łódzkie Stowarzyszenie Inicjatyw Miejskich Topografie serdecznie zapraszają na dwa dni z praktyką audience development w Łodzi.

Na spotkanie złoży się seria warsztatów oraz indywidualnych konsultacji.

Projekt finansuje Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

16 grudnia 2013

10.00 – 13.00

1/ Wprowadzenie do koncepcji audience development
czyli: O co właściwie chodzi z audience development i czy warto sobie zawracać tym głowę?

  • organizacje zorientowane na publiczność
  • fakty i mity nt. publiczności
  • co wiemy i czego nie wiemy o swojej publiczności
  • publiczność w liczbach
  • przykłady zastosowania audience development w praktyce
  • praktyczne ćwiczenia

LUB

11.00 – 13.00

2/ Obsługa klienta, czyli jak sprawić aby publiczność do nas wracała (warsztat w jęz. angielskim)

  • kultura obsługi klienta
  • procesy związane z obsługą publiczności

14.00 – 17.00

Segmentacja publiczności*

czyli:

  • jak identyfikować grupy docelowe;
  • jak opracowywać taktyki do komunikacji z konkretnymi grupami docelowymi;

17 grudnia 2013
10.00-13.00

DO WYBORU:

1A / Badanie publiczności “zrób to sam” CZ.I: Jak i o co pytać naszą publiczność?

Nie masz środków na zlecenie badania, a chcesz się dowiedzieć co myśli o Twoim programie, instytucji publiczność? To warsztat dla Ciebie.

W programie m.in.:

  • jak właściwie zaplanować badanie,
  • przykłady narzędzi do badania publiczności,
  • konstruowanie pytań,
  • analizowanie zebranych informacji.

LUB

 2A / Podstawy marketingu w praktyce, czyli strategia i plan marketingowy CZ. I

W programie m.in.:

  • elementy strategii marketingowej
  • określanie celów marketingowych projektu;
  • praca nad własnym jednostronnicowym planem marketingowym.
     

14.00-17.00 DO WYBORU

1B/ Badanie publiczności “zrób to sam” CZ.II: Jak pozyskać informacje nt. tych, którzy do nas nie przychodzą?*

To warsztat dla Ciebie, jeśli chcesz dotrzeć do odbiorców, którzy jeszcze nie korzystają z oferty Twojej organizacji, nie wiesz dlaczego i nie wiesz jak ich pozyskać.
Dowiesz się jak samodzielnie i bezkosztowo przeprowadzić badanie publiczności nieposiadanej, poznasz przykłady narzędzi, które mogą być przydatne w praktyce oraz zobaczysz jak robią to inni.

LUB

2B / Podstawy marketingu w praktyce, czyli strategia i plan marketingowy CZ. II*

W programie m.in.:
- praca nad własnym jednostronnicowym planem marketingowym.


INDYWIDUALNE KONSULTACJE
Masz konkretny problem z publicznością np. “stara” odpływa, a nowej nie przybywa, nie wiesz jak przeprowadzić badanie publiczności, nie wiesz jak zabrać się do budowania strategii, a może wewnętrzna, komunikacja pomiędzy działam artystycznym a marketingiem i promocją nie działa? A może po prostu chcesz mieć możliwość o dopytanie, porozmawianie o audience development?

Przynieś problem ze sobą, a wspólnie podczas indywidualnych konsultacji postaramy się znaleźć jego rozwiązanie.

Jeżeli chcesz z nami spotkać, to bardzo prosimy o zaznaczenie tej opcji w formularzu rejestracyjnym.

Indywidualne konsultacje będą prowadzone zarówno w poniedziałek, jak i we wtorek.

 

Miejsce:
Miejski Punkt Kultury Prexer-UŁ
Ul. Pomorska 39
90-203 Łódź


Prowadzący warsztaty:
Warsztaty wprowadzające do koncepcji audience development poprowadzi Agata Etmanowicz (http://rozwojwidowni.pl/5_o_nas), warsztaty z zakresu marketingu – Paul Bogen, a warsztaty dot. badań publiczności Marek Troszyński (http://rozwojwidowni.pl/10_nasi_eksperci).

Więcej: www.rozwojwidowni.pl