Settings and search
Marketing i promocja placówki kulturalnej | kongres | Katowice
Kultura polska w niewielkim stopniu korzysta z nowoczesnych narzędzi promocji, szczególnie tych związanych z Internetem, a jeśli już, to korzysta z nich w bardzo tradycyjny sposób, nie wykorzystując szerokiej gamy możliwości komunikacyjnych i integracyjnych. Prezentacji rozwiązań z tego zakresu ma być poświęcony kongres "Marketing i promocja placówki kulturalnej".
Kongres adresowany jest do menedżerów instytucji kultury, pracowników kin, menedżerów agencji artystycznych i impresariatów, indywidualnych animatorów kultury, organizatorów imprez kulturalnych oraz wszystkich zainteresowanych.
Wątki wystąpień i sesji dyskusyjnych:
- Promocja imprez przy pomocy krótkich filmów na YouTube, warsztat jak robić takie filmy
- Rozwój publiczności, a budowa społeczności (czym się różnią oba pojęcia)
- Badania publiczności - codzienne narzędzie menedżera kultury
- Raport z badania: 10 powodów, dla których ludzie uczestniczą w imprezach kulturalnych
- Kasa placówki kultury frontowym odcinkiem walki o widza
- O tym dlaczego cały system promocji w dzisiejszej kulturze jest nieadekwatny do świata, w którym żyjemy?
- Budowa marki instytucji kulturalnej od (skromnych) początków od rozkwitu
- Przyśpieszony kurs usability (użytkowości) witryn internetowych
- Ciągle niewykorzystana (do końca) moc e-mailingów
ponadto - sesje dyskusyjne:
- doświadczenia menedżerów instytucji kultury i przedsięwzięć kulturalnych
- jak metodycznie, krok po kroku, budować społeczność placówki kulturalnej
Gdzie?: Katowice, JORDANA 18, sala 401 (IV piętro) - Wydział Teologii Uniwersytetu Śląskiego
Kiedy?: 13-14.09.2012 r.
Udział w kongresie jest płatny.
Źródło oraz wiecej o kongresie: http://promocja-kultury.pl/