Marketing i promocja placówki kulturalnej | kongres | Katowice

Data publikacji: 30.08.2012
Średni czas czytania 2 minuty
drukuj

Kultura polska w niewielkim stopniu korzysta z nowoczesnych narzędzi promocji, szczególnie tych związanych z Internetem, a jeśli już, to korzysta z nich w bardzo tradycyjny sposób, nie wykorzystując szerokiej gamy możliwości komunikacyjnych i integracyjnych. Prezentacji rozwiązań z tego zakresu ma być poświęcony kongres "Marketing i promocja placówki kulturalnej".

Kongres adresowany jest do menedżerów instytucji kultury, pracowników kin, menedżerów agencji artystycznych i impresariatów, indywidualnych animatorów kultury, organizatorów imprez kulturalnych oraz wszystkich zainteresowanych.

Wątki wystąpień i sesji dyskusyjnych:

  • Promocja imprez przy pomocy krótkich filmów na YouTube, warsztat jak robić takie filmy
  • Rozwój publiczności, a budowa społeczności (czym się różnią oba pojęcia)
  • Badania publiczności - codzienne narzędzie menedżera kultury
  • Raport z badania: 10 powodów, dla których ludzie uczestniczą w imprezach kulturalnych
  • Kasa placówki kultury frontowym odcinkiem walki o widza
  • O tym dlaczego cały system promocji w dzisiejszej kulturze jest nieadekwatny do świata, w którym żyjemy?
  • Budowa marki instytucji kulturalnej od (skromnych) początków od rozkwitu
  • Przyśpieszony kurs usability (użytkowości) witryn internetowych
  • Ciągle niewykorzystana (do końca) moc e-mailingów

ponadto - sesje dyskusyjne:

  • doświadczenia menedżerów instytucji kultury i przedsięwzięć kulturalnych
  • jak metodycznie, krok po kroku, budować społeczność placówki kulturalnej

Gdzie?: Katowice, JORDANA 18, sala 401 (IV piętro) - Wydział Teologii Uniwersytetu Śląskiego

Kiedy?: 13-14.09.2012 r.

Udział w kongresie jest płatny.

Źródło oraz wiecej o kongresie: http://promocja-kultury.pl/