Diagnoza barier dla rozwoju postaw sprzyjających kooperacji, komunikacji i kreatywności wśród uczestników procesu kształcenia w ramach edukacji formalnej

Data publikacji: 01.01.2012
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Tytuł: Diagnoza barier dla rozwoju postaw sprzyjających kooperacji, komunikacji i kreatywności wśród uczestników procesu kształcenia w ramach edukacji formalnej

Autor: Rafał Kasprzak

Rok wydania raportu: 2012

Finansowanie: dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Diagnoza barier dla rozwoju postaw sprzyjających kooperacji, komunikacji i kreatywności wśród uczestników procesu kształcenia w ramach edukacji formalnej
galeria

Opis: Celem projektu badawczego jest diagnoza barier dla rozwoju postaw sprzyjających kooperacji, kreatywności i komunikacji wśród uczestników procesu kształcenia w ramach edukacji formalnej. Przedmiotem diagnozy stały się także te bariery, które osłabiają edukację obywatelską, medialną i kulturalną w procesach kształcenia.

Zasięg: ogólnopolski

Język: polski

Słowa klucze: edukacja, szkoła, bariery, rozwój, edukacja obywatelska, edukacja kulturalna, proces kształcenia