Ustawienia i wyszukiwarka
Diagnoza barier dla rozwoju postaw sprzyjających kooperacji, komunikacji i kreatywności wśród uczestników procesu kształcenia w ramach edukacji formalnej
Tytuł: Diagnoza barier dla rozwoju postaw sprzyjających kooperacji, komunikacji i kreatywności wśród uczestników procesu kształcenia w ramach edukacji formalnej
Autor: Rafał Kasprzak
Rok wydania raportu: 2012
Finansowanie: dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Opis: Celem projektu badawczego jest diagnoza barier dla rozwoju postaw sprzyjających kooperacji, kreatywności i komunikacji wśród uczestników procesu kształcenia w ramach edukacji formalnej. Przedmiotem diagnozy stały się także te bariery, które osłabiają edukację obywatelską, medialną i kulturalną w procesach kształcenia.
Zasięg: ogólnopolski
Język: polski
Słowa klucze: edukacja, szkoła, bariery, rozwój, edukacja obywatelska, edukacja kulturalna, proces kształcenia