Strategia, która zarabia. Jak efektywnie sprzedawać działania instytucji kultury?

Szkolenie online
Wt. 20 lipca 2021 r.   g. 09:00—13:30

Jak budować program nowoczesnej instytucji kultury przy założeniu, że przynajmniej część tego programu będzie płatna? Jak sprawić, by codzienne działania bez problemu przyciągały publiczność? Co to jest strategia biznesowa, w czym pomaga i jak ją wdrażać?

Instytucje często boją się budowania strategii, bo kojarzona jest ona z długim procesem, który nie ma zastosowania w codziennej pracy. Na szkoleniu przedstawiona zostanie koncepcja strategii zwinnej, opartej o krótkoterminowe planowanie w warunkach niepewności i możliwość modyfikacji po osiągnięciu odpowiednich kamieni milowych.

Podczas szkolenia omówiony zostanie proces budowania strategii dla instytucji kultury, zbudowanej na podstawach współczesnych metodyk wykorzystywanych w biznesie. Uczestnicy i uczestniczki krok po kroku dowiedzą się jak przeanalizować odbiorców i odbiorczynie instytucji, stworzą propozycję wartości, zastanowią się jakimi kanałami dotrzeć do publiczności i jak najlepiej odpowiadać na jej potrzeby. Poznają ciekawe case study, możliwe do wykorzystania narzędzia marketingowe oraz trendy w tym obszarze.