Settings and search
Strategia, która zarabia. Jak efektywnie sprzedawać działania instytucji kultury?
Jak budować program nowoczesnej instytucji kultury przy założeniu, że przynajmniej część tego programu będzie płatna? Jak sprawić, by codzienne działania bez problemu przyciągały publiczność? Co to jest strategia biznesowa, w czym pomaga i jak ją wdrażać?
Instytucje często boją się budowania strategii, bo kojarzona jest ona z długim procesem, który nie ma zastosowania w codziennej pracy. Na szkoleniu przedstawiona zostanie koncepcja strategii zwinnej, opartej o krótkoterminowe planowanie w warunkach niepewności i możliwość modyfikacji po osiągnięciu odpowiednich kamieni milowych.
Podczas szkolenia omówiony zostanie proces budowania strategii dla instytucji kultury, zbudowanej na podstawach współczesnych metodyk wykorzystywanych w biznesie. Uczestnicy i uczestniczki krok po kroku dowiedzą się jak przeanalizować odbiorców i odbiorczynie instytucji, stworzą propozycję wartości, zastanowią się jakimi kanałami dotrzeć do publiczności i jak najlepiej odpowiadać na jej potrzeby. Poznają ciekawe case study, możliwe do wykorzystania narzędzia marketingowe oraz trendy w tym obszarze.