Settings and search
Inauguracja akcji billboardowo – radiowej w ramach kampanii społecznej
16 sierpnia 2007 r. w głównych miastach Polski rozpoczęła się część medialna kampanii, na którą składa się akcja billboardowa w głównych miastach Polski oraz spoty radiowe, emitowane w kilkunastu rozgłośniach. Zarówno treść plakatów, jak i scenariusze spotów wzorowane są na listach do oficerów więzionych w Kozielsku, Starobielsku i Ostaszkowie.
Billboardy będzie można zobaczyć m.in. na ulicach aglomeracji katowickiej, Warszawy, Łodzi, Trójmiasta, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Szczecina, Bydgoszczy, Lublina, Białegostoku, Częstochowy, Radomia, Kielc, Torunia, Bielsko-Białej, Olsztyna, Rzeszowa, Wałbrzycha, Opola, Płocka, Elbląga.
Termin inauguracji etapu medialnego kampanii został wybrany nieprzypadkowo. Sierpień jest bowiem miesiącem, w którym zawarto pakt Ribbentrop – Mołotow – przyczynek do zbrodnii katyńskiej.