Settings and search
Debata Polskie DNA | marka Polski
Debata z twórcami i konsumentami kultury, ekspertami biznesu i marketingu
Podczas pierwszej w tym roku debaty z cyklu Polskie DNA prof. Rafał Wiśniewski, dyrektor Narodowego Centrum Kultury porozmawia ze znakomitymi ekspertami o patriotyzmie i kulturze w kontekście budowania marki naszego kraju, na którą składają się wizerunki ludzi, miejsc i polskich produktów.
Paneliści będą dyskutować o tym, czy i w jaki sposób kultura – jako jeden z elementów jednoczących i wzmacniających wspólnotę, tworzących tożsamość narodową – może stać się atrakcyjnym produktem na rynku, czy wydarzenia, ludzie, instytucje kultury mogą budować i wzmacniać markę Polski oraz jak wykorzystać narzędzia, które daje nam marketing, w upowszechnianiu kultury i promowaniu oraz umacnianiu postaw patriotycznych.
Do rozmowy zaprosiliśmy ekspertów i praktyków biznesu, marketingu i kultury. Wezmą w niej udział:
- Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny i wydawca magazynu Brief;
- Adam Mikołajczyk – prezes zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc;
- Paweł Tkaczyk – ekspert, strateg budowania marki, Midea;
- dr Katarzyna Mieczkowska – dyrektor Muzeum Narodowego w Lublinie;
- Katarzyna Ziętal – dyrektor Centrum Archiwistyki Społecznej w Warszawie.
O projekcie
Debaty z cyklu Polskie DNA są elementem kampanii społeczno-edukacyjnej Narodowego Centrum Kultury #Barwy Wspólne, której celem jest rozwijanie uczuć i postaw patriotycznych rozumianych jako codzienne, drobne gesty oraz szacunek symboli narodowych. Staramy się odpowiedzieć na pytanie: co to znaczy być patriotą w dzisiejszym świecie? Edukujemy i zachęcamy do świętowania polskości na co dzień – nie tylko od święta!