Ustawienia i wyszukiwarka
Czytelnictwo książek w social media
Tytuł: Czytelnictwo książek w social media
Autor: Monika Tomsia, Małgorzata Kilian
Rok wydania raportu: 2016
Finansowanie: Instytut Monitorowania Mediów (IMM)
Opis: Instytut Monitorowania Mediów przedstawił diagnozę powstałą na podstawie treści, jakie użytkownicy umieszczają w mediach społecznościowych takich jak Facebook czy Twitter. Przeanalizowano wpisy pod kątem czytelnictwa i książek. Sprawdzano kiedy, według deklaracji, najczęściej się czyta i w jakich miejscach (domach, kawiarniach czy parkach). Przeanalizowano także kontekst w jakim literatura pojawia się we wpisach – pod uwagę wzięto zarówno muzykę, jak i film.
Zasięg: Polska
Język: polski
Słowa kluczowe: Polska, social media, media społecznościowe, Internet, nowe media, czytelnictwo, uczestnictwo w kulturze, książka
Link: raport dostępny online pod adresem: http://www.imm.com.pl/dla_mediow#/details/eaf8662c8d078a4502b5fb9261aa38fd