Counting what counts. What big data can do for the cultural sector

Data publikacji: 01.01.2013
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Tytuł: Counting what counts. What big data can do for the cultural sector

Autor: Anthony Lilley, Paul Moore

Rok wydania raportu: 2013

Finansowanie: Arts Council England, Nesta, University of Ulster

Counting what counts. What big data can do for the cultural sector
galeria

Opis: Publikacja skłania do zmiany nastawienia wobec znaczenia danych i statystyk w sektorze kultury. Autorzy zauważają, że sektor kultury nie ma skutecznego systemu zbierania i analizowania danych. Efektywniejsza organizacja danych mogłaby się przyczynić do skuteczniejszego wykorzystywania dostępnych funduszy i łatwiejszego pozyskiwania dalszego finansowania. Dane powinny być zatem zbierane z konkretnymi zamiarami ich wykorzystania. Autorzy popierają swoje założenia licznymi sukcesami w sektorze kultury, które były oparte na wykorzystaniu danych i statystyk.

Zasięg: Wielka Brytania

Język: angielski

Słowa kluczowe: Wielka Brytania, sektor kultury, statystyka, analiza danych, zbieranie danych, finansowanie kultury