Wizerunek Instytucji kultury w mediach. SZKOLENIE
Nabór trwa do 31 sierpnia br.
Zajmujesz się wizerunkiem instytucji kultury? Interesują Cię najnowsze trendy w mediach? Chcesz poznać narzędzia skutecznego PR-owca? A może już nim jesteś i potrzebujesz nowych inspiracji?
Na szkoleniu omówimy:
- czym jest webwriting i jak go zastosować w komunikatorach internetowych,
- jak sobie radzić w PR-owych sytuacjach kryzysowych,
- jak przygotować wydarzenie od strony medialnej,
- czym jest design thinking i jak go zastosować w pracy zespołowej,
- najważniejsze wskazówki w pracy przed kamerą,
- komunikację w modelu Human-to-Human.
Do kogo skierowane jest szkolenie:
- pracowników instytucji kultury odpowiedzialnych za kontakty z mediami oraz działania z obszaru marketingu, promocji i public relations
- dyrektorów i wicedyrektorów instytucji kultury, którym podlegają działania promocyjne.
Trenerzy
Dominik Pokornowski – aktualnie Scrum Master i konsultant Agile, wcześniej project manager z 14-letnim doświadczeniem w kierowaniu projektami IT (serwisy, portale, aplikacje) dla instytucji kultury, przemysłów kreatywnych i branży Public Relations. Trener i wykładowca z 8-letnim stażem. Konsultant strategii komunikacji i rozwoju biznesowego startupów, organizacji pozarządowych i instytucji kultury.
Z wykształcenia filozof (Uniwersytet Mikołaja Kopernika), ukończył studia podyplomowe z zakresu Public Relations oraz Zarządzania Projektami. Uzyskał certyfikacje z zarządzania projektami AgilePM® Agile Project Management, Agile Software Development EDX, Information Security System ISO 27001:2013, Business Continuity Management System ISO 22301:2014
Od 14 lat związany z branżą Public Relations. Od 9 lat zarządza projektami, a od 2010 roku konsultant z zakresu komunikacji internetowej, PR-u i zarządzania projektami z dorobkiem ponad 1400 godzin szkoleniowych. Specjalizuje się w szkoleniach dla instytucji kultury, administracji i organizacji społecznych.
Przez 7 lat kierował komunikacją w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu. Współpracuje z instytucjami kultury, przemysłami kreatywnymi i IT. Lider wielu projektów webowych, aktywny trener i konsultant komunikacji internetowej. Współpracował jako trener i konsultant w ponad 75 organizacjach: Narodowy Instytut Audiowizualny, Filmoteka Narodowa, Narodowe Centrum Kultury, Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, Regionalne Centrum Animacji Kultury, Fabryka Sztuki w Łodzi, Narodowe Centrum Piosenki Polskie w Opolu, Centrum Promocji Informatyki, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Mazowiecki Instytut Kultury, Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego. Wykładał na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika, Wyższej Szkole Handlowej i Wyższej Szkole Gospodarczej.
Katarzyna Toczko – specjalistka od media relations, PR i kreowania wizerunku instytucji. Przez ponad 8 lat pełniła funkcję rzecznika prasowego i kierownika Działu PR w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu, gdzie razem z zespołem tworzyła i realizowała kampanie promocyjne kilkuset wystaw i wydarzeń kulturalnych, obejmujące reklamę outdoorową, kreatywne projekty eventowe, komunikację w mediach społecznościowych i tradycyjnych.
Jest także social media managerką, copywriterką i tłumaczką, prowadzi wykłady oraz szkolenia z zakresu public relations dla sektora kultury i przemysłów kreatywnych, w tym m.in. dla:
Narodowego Centrum Kultury, Narodowego Instytutu Audiowizualnego, Art Inkubatora w Fabryce Sztuki w Łodzi, Łódzkiego Domu Kultury, Urzędu Marszałkowskiego woj. Kujawsko-Pomorskiego, Sieci Kin Lokalnych i Studyjnych, Centrum Promocji Informatyki, Stowarzyszenie Kongres Kobiet, Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych, Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, Fundacja Artystyczna Podróż Hestii, Fundacja Stabilo, Arena Szkoleń, Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna, Wyższa Szkoła Bankowa, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury w Toruniu.
Rekrutacja
Aby wziąć udział w szkoleniu, należy:
- Wypełnić formularz rekrutacyjny dostępny w dniach: 17-31 sierpnia 2020 roku.
- W przypadku osób delegowanych przez pracodawcę: przesłać skan podpisanego i wypełnionego oświadczenia VAT na adres azarzyka@nck.pl do 31 sierpnia 2020 roku. Oryginał formularza należy przesłać na adres NCK po zakwalifikowaniu się na szkolenie. Bez formularza zgłoszenie uznajemy za niekompletne i nieważne.
Przeczytaj REGULAMIN SZKOLEŃ 2020
Liczba uczestników: 15
Informujemy, że w przypadku dużej liczby chętnych:
- pierwszeństwo będą mieli pracownicy domów i centrów kultury,
- NCK będzie prosiło instytucje o oddelegowanie jednego pracownika,
- dodatkowym kryterium naboru będzie kolejność zgłoszeń (data wypełnienia ankiety elektronicznej).
Osoby zakwalifikowane na szkolenie poinformujemy mailowo 1 września 2020 roku.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia dla uczestnika: 600 zł netto (738,00 zł w przypadku braku zwolnienia z VAT).
W cenę wliczone są:
- udział w szkoleniu,
- catering (przerwy kawowe, obiad),
- nocleg w pokoju dwuosobowym (ze śniadaniem),
- materiały szkoleniowe,
- zaświadczenie o udziale w szkoleniu.