Ustawienia i wyszukiwarka
Jak stworzyć atrakcyjną strategię komunikacji za pomocą Facebooka i Instagrama?
Czy instytucja kultury jest gotowa na pełne wykorzystanie siły mediów społecznościowych? Jesteś w stanie opracować efektywną strategię, która pozwoli zbudować spójny wizerunek Twoich działań edukacyjnych? Chcesz nauczyć się tworzyć estetyczny content, który zaangażuje bliską Ci społeczność? Zapraszamy na trzydniowe szkolenie, na którym każde z obco brzmiących zagadnień wcielimy w życie! Jak stworzyć atrakcyjną strategię komunikacji za pomocą Facebooka i Instagrama? Tylko u nas o kreatywnych sposobach na znalezienie własnej przestrzeni w sieci!
Kiedy myślisz, że:
- działania instytucji kultury w sieci są niewystarczające, a liczba polubień nie odzwierciedla zespołowego zaangażowania,
- dostrzegasz możliwość rozwoju i chcesz dowiedzieć się, jak efektywnie budować własną markę na Facebooku i Instagramie,
- chcesz nabyć zaawansowany zakres kompetencji i umiejętności, aby w pełni wykorzystać wszystkie funkcje tych serwisów w aktywnej promocji działań skierowanych do nowej społeczności,
- wierzysz w siłę #hasztagów, a crosspostowanie i copywriting nie jest Ci obcy?
Odpowiednio zaplanowane działania w sieci pozwalają na stworzenie atrakcyjnej oferty, która pozytywnie wpłynie na wizerunek i spełni założenia edukacyjne. Prowadzenie spójnej strategii komunikacji profesjonalizuje zaangażowanie zespołu. Pełne wykorzystanie Facebooka i Instagrama to w dzisiejszych czasach must-have! I z tym elementem cyfryzacji musimy się zmierzyć.
Podczas szkolenia:
- będziemy budować pełne strategie komunikacji w obszarze Social Media i wcielać je na własnych kanałach,
- wytłumaczymy pojęcie contentu, aby ów content zacząć budować,
- Uporządkujemy identyfikację wizualną, aby móc teorzyć spójnią zawartość, którą doceni Twoja społeczność,
- twoje kanały w mediach społecznościowych zaczną wyglądać estetycznie, a Ty zdobędziesz wiedzę jakich aplikacji używać, aby każdy post miał sens,
- wypracujesz nową przestrzeń do komunikacji ze swoimi odbiorcami, dowiesz się jak rozbudować ten kontakt,
- połączymy cechy Facebooka i Instagrama i dostosujemy nasze komunikaty do obu serwisów społecznościowych wykorzystując ich pełną funkcjonalność,
- planowanie publikacji jest ważne! Dlatego użyjemy wyobraźni i stworzymy posty-cykle w oparciu o czas i typy różnych treści,
- zmierzymy się z dynamicznym copywritingiem, bo nawet popularne „memy” mogą pomóc w budowaniu pozytywnego odbioru,
- poznamy tajniki #hasztagowania i crossportowania, czyli budowanie zasięgu, a nie jego powielanie,
- będziemy poznawali dobre praktyki, czyli przykłady prosto z sieci,
- zainteresujemy się prowadzeniem grup, tworzeniem relacji, wprowadzimy quizy i inne elementy aktywizujące. Potem udowodnimy, że Wasi odbiorcy tylko za to podziękują,
- zajmiemy się tworzeniem atrakcyjnego wideo, wideo-streamingu i zagadnieniami nieco bardziej technicznymi, czyli co i gdzie dodawać, aby edukacja miała sens,
- dowiemy się, jak odpowiadać na wiadomości, jakich komunikatów używać, jak i co oznaczać, a więc zasady dobrego PR-u w pigułce,
- wypromujemy wydarzenia organicznie i za pomocą reklamy,
- wygenerujemy nowe polubienia stron,
- dostosujemy zawartość do potrzeb osób z niepełnosprawnością, czyli teksty alternatywne i nie tylko. Musimy pamiętać o zasadach klauzuli dostępności,
- algorytmy, podcasty, język – czyli budowanie nowych form aktywności
- i wiele więcej!
Szkolenie adresowane jest do osób początkujących i średniozaawansowanych.