Ustawienia i wyszukiwarka
Projektowanie oferty kulturalnej dla dzieci [SZKOLENIE STACJONARNE 23-25 LISTOPADA 2022]
Przygotowanie atrakcyjnej oferty kulturalnej dla dzieci nie jest sprawą prostą, choćby ze względu na olbrzymią konkurencję ze strony wielkich koncernów medialnych i firm komercyjnych. Dzieci generują wysokie zyski dla organizatorów i dystrybutorów z branży kulturalno-rozrywkowej, dlatego też światowe, krajowe i lokalne firmy prześcigają się w walce o uwagę młodego klienta. Nie zawsze jednak za kulturalnymi wyborami dzieci idzie jakość i szeroko rozumiana użyteczność.
Dlatego właśnie, jeżeli przygotowujecie się do prowadzenia oferty kulturalnej dla dzieci lub po prostu chcecie dowiedzieć się o niej czegoś więcej, zapraszamy na nasze szkolenie. Dowiecie się podczas niego, jak udoskonalić ofertę, dostosowując swoje propozycje do potrzeb młodych odbiorców i odbiorczyń, jakimi drogami najlepiej dotrzeć do ich serc i umysłów oraz sprawić, aby przychodziły do Was dobrowolnie i z prawdziwą przyjemnością. Poszukamy dobrych metod na komunikację z najmłodszymi i zastanowimy się, jak w tym mogą pomóc nam gotowe narzędzia. W końcu zaś rozpatrzymy różne opcje dotarcia z ofertą do dzieci i ich rodziców oraz skonstruujemy komunikat, który skutecznie przekona ich do uczestnictwa w naszych działaniach. Gdy już poznamy różne sposoby wzmacniające nasze działania, metodą Design Thinking zaprojektujemy konkretne wydarzenie lub warsztat dla najmłodszej i najbardziej wymagającej grupy odbiorców.
Adresaci szkolenia
- pracownicy instytucji kultury/organizacji, którzy prowadzą projekty lub programy skierowane do i współtworzone przez dzieci,
- animatorzy, którzy chcą się podzielić swoimi refleksjami i znaleźć odpowiedź na pytania wynikające z doświadczenia z pracy z dziećmi,
- osoby, które zaczynają pracę z dziećmi i szukają inspiracji.
Cele szkolenia
- przybliżenie projektowego sposobu myślenia o budowaniu oferty dla dzieci,
- przybliżenie sposobów na komunikację z dziećmi jako uczestnikami zajęć,
- wzmocnienie kreatywności i umiejętności analizy i komunikacji działań instytucji kultury z punktu widzenia potrzeb i możliwości poznawczych (potencjalnego) uczestnika działań kulturalnych,
- poznanie dobrych praktyk.