Zarządzanie zespołem

Data publikacji:
Średni czas czytania 4 minuty
drukuj

Szkolenie: Zarządzanie zespołem

Szkolenie skierowanie jest do menedżerów zainteresowanych doskonaleniem umiejętności efektywnego kierowania ludźmi oraz własnym rozwojem jako liderów. Szkolenie oferuje możliwość pracy „stop klatki” w pracy zawodowej – spojrzenia z dystansu na prezentowane postawy, umiejętności, ich dotychczasową efektywność oraz umożliwia rozwój umiejętności menedżerskich.

Cele szkolenia:

  • doskonalenie postaw związanych ze skutecznym kierowaniem zespołem w instytucji kultury, zróżnicowanych pod kątem kultury organizacji: artyści, administracja i inni.
  • rozwój umiejętności osób zarządzających w pracy z ludźmi: komunikacji, motywowania, delegowania zadań i odpowiedzialności, egzekwowania i rozwiązywania konfliktów.
  • spojrzenie z boku, z nowej perspektywy na problemy i potrzeby pracowników w celu zwiększenia efektywności i elastyczności w kierowaniu zespołami.
  • wymiana doświadczeń pomiędzy menedżerami w różnych instytucjach kultury: osobami o różnym stażu i stylach kierowania, tworzenie dobrych praktyk zarządzania w specyficznym środowisku instytucji kultury.

Kompetencje, które uczestnicy nabędą w wyniku szkolenia:

  • wzrost świadomości aktualnie wykorzystywanych metod zarządzania i ich konsekwencji.
  • umiejętności delegowania zadań i powierzania odpowiedzialności.
  • poznanie metod pozapłacowego motywowania pracowników.
  • wzrost skuteczności w dobieraniu metody motywacyjnej do osoby i sytuacji.
  • rozwój kompetencji w zakresie konstruktywnego oceniania pracowników, udzielania informacji zwrotnych.
  • wzmocnienie postawy asertywnej, zabezpieczającej przed niepotrzebnymi konfliktami i ułatwiającej tworzenie konstruktywnych relacji w zespole.
  • uświadomienie sobie własnych predyspozycji, mocnych i słabych stron w kierowaniu konfliktem i w sytuacjach trudnych emocjonalnie.
  • zwiększenie świadomości dotyczącej przyczyn powstawania i narastania sytuacji konfliktowych w sytuacjach zawodowych.
  • wzrost umiejętności prowadzenia negocjacji, mediacji oraz dobierania właściwych metod rozwiązywania konfliktów w zespole.

Program szkolenia obejmuje nastepujące bloki tematyczne:

  • Funkcje kierowania w instytucji kultury
  • Delegowanie zadań, powierzanie odpowiedzialności pracownikom w instytucji kultury
  • Przywództwo sytuacyjne według koncepcji Kennetha Blancharda
  • Metody motywowania pracowników w instytucji kultury
  • Konstruktywne ocenianie pracy (feedback)
  • Asertywność w kontakcie z zespołem
  • Kierowanie w sytuacjach konfliktowych, w sytuacji kryzysu, zmiany, presji czasu
  • Metody rozwiązywania konfliktów
  • Lider jako negocjator i mediator

Program

Program szkolenia do pobrania (plik .pdf)

Termin

  • 21-23 maja 2014 r.

Wykładowcy / Trenerzy:

Ośrodek szkoleniowy

  • Ośrodek szkoleniowy w Tłuszczu

Rekrutacja

Rekrutacja będzie prowadzona do dnia 5 maja 2014 r. Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o wypełnienie formularza zgłoszenia on-line, a następnie przesłanie wydrukowanego i podpisanego formularza pocztą na adres Narodowego Centrum Kultury (Płocka 13, 01-231 Warszawa) z dopiskiem: szkolenie.

Koszty

  • 600,00 PLN + 23% VAT. Kwota brutto: 738.00 zł - cena obejmuje koszt: szkolenia, materiałów szkoleniowych, wyżywienia i zakwaterowania (pokoje 2-osobowe) w ośrodku szkoleniowym.
  • 450.00 PLN + 23% VAT. Kwota brutto: 553.50 zł - cena szkolenia dla osób, które nie korzystają z zakwaterowania w osrodku szkoleniowym. Cena obejmuje koszt: szkolenia, materiałów szkoleniowych i wyżywienia.

Wpłaty

Prosimy o dokonywanie wpłat po otrzymaniu meilowego potwierdzenia o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu, które zostanie przesłane w terminie do 7 maja 2013. Termin dokonania wpłaty: 9 maja 2014 r.

Konto nr: 29 1060 0076 0000 3210 0014 9141
Odbiorca: Narodowe Centrum Kultury ul. Płocka 13, 01-231 Warszawa
Tytułem: Opłata za udział w szkoleniu