Ustawienia i wyszukiwarka
Zarządzanie zespołem
Szkolenie: Zarządzanie zespołem
Szkolenie skierowanie jest do menedżerów zainteresowanych doskonaleniem umiejętności efektywnego kierowania ludźmi oraz własnym rozwojem jako liderów. Szkolenie oferuje możliwość pracy „stop klatki” w pracy zawodowej – spojrzenia z dystansu na prezentowane postawy, umiejętności, ich dotychczasową efektywność oraz umożliwia rozwój umiejętności menedżerskich.
Cele szkolenia:
- doskonalenie postaw związanych ze skutecznym kierowaniem zespołem w instytucji kultury, zróżnicowanych pod kątem kultury organizacji: artyści, administracja i inni.
- rozwój umiejętności osób zarządzających w pracy z ludźmi: komunikacji, motywowania, delegowania zadań i odpowiedzialności, egzekwowania i rozwiązywania konfliktów.
- spojrzenie z boku, z nowej perspektywy na problemy i potrzeby pracowników w celu zwiększenia efektywności i elastyczności w kierowaniu zespołami.
- wymiana doświadczeń pomiędzy menedżerami w różnych instytucjach kultury: osobami o różnym stażu i stylach kierowania, tworzenie dobrych praktyk zarządzania w specyficznym środowisku instytucji kultury.
Kompetencje, które uczestnicy nabędą w wyniku szkolenia:
- wzrost świadomości aktualnie wykorzystywanych metod zarządzania i ich konsekwencji.
- umiejętności delegowania zadań i powierzania odpowiedzialności.
- poznanie metod pozapłacowego motywowania pracowników.
- wzrost skuteczności w dobieraniu metody motywacyjnej do osoby i sytuacji.
- rozwój kompetencji w zakresie konstruktywnego oceniania pracowników, udzielania informacji zwrotnych.
- wzmocnienie postawy asertywnej, zabezpieczającej przed niepotrzebnymi konfliktami i ułatwiającej tworzenie konstruktywnych relacji w zespole.
- uświadomienie sobie własnych predyspozycji, mocnych i słabych stron w kierowaniu konfliktem i w sytuacjach trudnych emocjonalnie.
- zwiększenie świadomości dotyczącej przyczyn powstawania i narastania sytuacji konfliktowych w sytuacjach zawodowych.
- wzrost umiejętności prowadzenia negocjacji, mediacji oraz dobierania właściwych metod rozwiązywania konfliktów w zespole.
Program szkolenia obejmuje nastepujące bloki tematyczne:
- Funkcje kierowania w instytucji kultury
- Delegowanie zadań, powierzanie odpowiedzialności pracownikom w instytucji kultury
- Przywództwo sytuacyjne według koncepcji Kennetha Blancharda
- Metody motywowania pracowników w instytucji kultury
- Konstruktywne ocenianie pracy (feedback)
- Asertywność w kontakcie z zespołem
- Kierowanie w sytuacjach konfliktowych, w sytuacji kryzysu, zmiany, presji czasu
- Metody rozwiązywania konfliktów
- Lider jako negocjator i mediator
Program
Program szkolenia do pobrania (plik .pdf)
Termin
- 21-23 maja 2014 r.
Wykładowcy / Trenerzy:
Ośrodek szkoleniowy
- Ośrodek szkoleniowy w Tłuszczu
Rekrutacja
Rekrutacja będzie prowadzona do dnia 5 maja 2014 r. Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o wypełnienie formularza zgłoszenia on-line, a następnie przesłanie wydrukowanego i podpisanego formularza pocztą na adres Narodowego Centrum Kultury (Płocka 13, 01-231 Warszawa) z dopiskiem: szkolenie.
Koszty
- 600,00 PLN + 23% VAT. Kwota brutto: 738.00 zł - cena obejmuje koszt: szkolenia, materiałów szkoleniowych, wyżywienia i zakwaterowania (pokoje 2-osobowe) w ośrodku szkoleniowym.
- 450.00 PLN + 23% VAT. Kwota brutto: 553.50 zł - cena szkolenia dla osób, które nie korzystają z zakwaterowania w osrodku szkoleniowym. Cena obejmuje koszt: szkolenia, materiałów szkoleniowych i wyżywienia.
Wpłaty
Prosimy o dokonywanie wpłat po otrzymaniu meilowego potwierdzenia o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu, które zostanie przesłane w terminie do 7 maja 2013. Termin dokonania wpłaty: 9 maja 2014 r.
Konto nr: 29 1060 0076 0000 3210 0014 9141
Odbiorca: Narodowe Centrum Kultury ul. Płocka 13, 01-231 Warszawa
Tytułem: Opłata za udział w szkoleniu