Settings and search
Skuteczna promocja projektów kulturalnych – współpraca instytucji kultury z mediami | 11.09.2017
Zapraszamy do udziału w szkoleniu jednodniowym, które odbywa się w ramach cyklu poświęconemu promocji projektów kulturalnych.
W tym roku proponujemy Państwu udział w czterech szkoleniach dotyczących tematu promocji, ale w różnych jego aspektach:
- 28 marca - Przegląd narzędzi internetowych
- 24 kwietnia - Drukowane materiały informacyjne i reklamowe
- 11 września - Współpraca instytucji kultury z mediami
- 18 września - Wykorzystanie repozytoriów poprojektowych
Szkolenia stanowią spójny cykl, jednak udział we wszystkich szkoleniach nie jest obligatoryjny - możliwe jest uczestnictwo w pojedynczych spotkaniach.
Rekrutacja na każde szkolenie prowadzona jest oddzielnie.
Koszt każdego ze szkoleń w cyklu wynosi 100 zł netto + 23% VAT (brutto: 123,00 zł).
Dla kogo jest to szkolenie:
- pracownicy instytucji kultury
- pracownicy wydziałów kultury i promocji jednostek samorządu terytorialnego
- animatorzy kultury organizujący projekty kulturalne i społeczno-kulturalne oraz te z zakresu edukacji artystycznej i kulturalnej
- pracownicy bądź członkowie organizacji pozarządowych mających w statucie uwzględnione cele i sposoby ich realizacji dotyczące działań kulturalnych bądź edukacji artystycznej
Cel szkolenia:
Szkolenie przekazuje wiedzę oraz umiejętności związane z celowym i precyzyjnym planowaniem działań promocyjnych. Ma za zadanie przybliżyć i usystematyzować wiedzę o: silnych mechanizmach komunikacyjnych, marketingu doznań i doświadczeń, oraz ważnych elementach skutecznych strategii promocyjnych.
Pozwala zapoznać się z inspirującymi przykładami, sposobami budowania narzędzi promocyjnych, PRowych i społecznościowych. Porusza kwestie emocji, doznań i doświadczeń w promocji. Uczy zasad budowania: aktywnej bazy mediów, kalendarza kultywacji relacji z dziennikarzami, konferencji, spotkania i komunikatu prasowego oraz innych materiałów dla dziennikarzy.
Kompetencje i umiejętności, które zdobędzie uczestnik szkolenia:
- znajomość zasad budowania projektu kulturalnego opartego o silny mechanizm komunikacyjny
- znajomość ważnych elementach skutecznych strategii promocyjnych (brief komunikacyjny, pozycjonowanie, itp.)
- znajomość metod i zasady kultywacji relacji z dziennikarzami
- umiejętność tworzenia aktywnej bazy mediów, kalendarza kultywacji relacji z dziennikarzami, konferencji, spotkania i komunikatu prasowego oraz innych materiałów dla dziennikarzy
Metody i narzędzia:
Prezentacja multimedialna, Case study – studium przypadku, flipchart, praca w grupach, ćwiczenia indywidualne.
Termin: 11 września
Godziny: 09.00 - 17.30
Miejsce szkolenia: siedziba Narodowego Centrum Kultury, ul. Płocka 13, Warszawa
Prowadzący: Andrzej Smoliński
Ilość miejsc: 15
Rekrutacja: kolejność zgłoszeń jest jedynym kryterium naboru.
Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić FORMULARZ REKRUTACYJNY, który dostępny będzie w dniach 17-24 sieprnia 2017 r.
Osoby zakwalifikowane na szkolenie poinformujemy mailowo 25 sierpnia (piątek).
Koszt:
100,00 PLN + 23% VAT (brutto: 123,00 zł) - cena obejmuje koszt: szkolenia, zimnego przekąsek podczas zajęć, materiałów szkoleniowych
Wpłaty:
Wpłaty należy dokonać po otrzymaniu mailowego potwierdzenia o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu, które zostanie do Państwa przesłane przez koordynatorkę szkolenia.
Kontakt: Anna Ładna, aladna@nck.pl, 22 2 100 132