Settings and search
Jak stworzyć ofertę kulturalną metodą design thinking?
Zapraszamy na bardzo praktyczne szkolenie design thinking, które pozwoli Ci nie tylko poznać w teorii, ale przede wszystkim doświadczyć całego procesu kreatywnego rozwiązywania problemów tą metodą. W jego trakcie poczujesz, czym jest ten proces, jakie są jego poszczególne etapy oraz jakie są podstawowe narzędzia, z których możesz skorzystać. Dowiesz się także, dlaczego nie warto zaczynać od wymyślania i wdrażania rozwiązań, a od poznania i zaangażowania odbiorcy.
W pierwszej części przejdziesz pełny proces projektowania metodą design thinking (empatyzowanie, definiowanie, generowanie pomysłów, prototypowanie, testowanie). Poznasz przykłady użycia tej metody oraz ważne dla procesu design thinking zasady pracy. Dowiesz się także, jak mapować doświadczenie swoich odbiorców i jak czerpać z tej wiedzy inspirację.
Druga część szkolenia będzie o narzędziach, które pozwalają wiedzę o użytkownikach zamienić w pomysły na kreatywne rozwiązania – usprawniające jakąś część Twojej oferty lub inne elementy pracy organizacji. Poznasz różne sposoby na prowadzenie sesji kreatywnych, czy ideacyjnych oraz zdobędziesz narzędzia analizy i wyboru najlepszych pomysłów.
W trakcie szkolenia poruszamy takie tematy jak:
- design thinking jako metoda pracy,
- struktura metody design thinking i jej etapy (empatia, definiowanie, ideacja, prototypowanie, testowanie),
- sposoby badania i mapowania doświadczeń odbiorców (wywiad, persona, ścieżka użytkownika),
- szukanie inspiracji w wiedzy o odbiorcach,
- sesje kreatywne w rytmie design thinking,
- prototypy oraz sposoby ich testowania.
Szkolenie przeznaczone szczególnie dla tych osób, które opiekują się odbiorcami, komunikują się z nim, tworzą ofertę, czy prowadzą jej ewaluację.