Inauguracja kampanii społecznej „Nasza historia ma dwa kolory” [ZOBACZ NAGRANIE]

Date of publication: 25.04.2018
Średni czas czytania 1 minute
print

Grupa LOTOS wraz z Narodowym Centrum Kultury zapraszają na relację na żywo z konferencji prasowej inaugurującej kampanię społeczną, której celem jest zwiększenie świadomości Polaków w zakresie poszanowania polskiej flagi.

W spotkaniu wzięli udział:

  • Jarosław Sellin, sekretarz stanu w MKiDN, Pełnomocnik Rządu ds. Obchodów Stulecia Odzyskania Niepodległości,
  • Paulina Florjanowicz, Dyrektor Departamentu Dziedzictwa Kulturowego w MKiDN,
  • dr hab. Rafał Wiśniewski, prof. UKSW, Dyrektor Narodowego Centrum Kultury,
  • Witold Pasek, Dyrektor ds. Marketingu Grupy LOTOS S.A.,
  • Jan Kowalski, Dyrektor Biura Programu „Niepodległa”,
  • Paweł Kwieciński, Dyrektor/Redaktor Naczelny Biura Programowego Polskiego Radia,
  • Katarzyna Adamiak-Sroczyńska, Dyrektor Agencji Kreacji Oprawy i Reklamy TVP,
  • Alfred Znamierowski, wybitny specjalista w zakresie heraldyki i weksylologii,
  • Waldemar Czerniszewski, Dyrektor Wydawniczy WSiP.

Kampania jest realizowana w ramach Wieloletniego Programu „Niepodległa” z okazji setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości.