Wzornictwo w strategii konkurowania - szkolenie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego

Data publikacji: 26.04.2012
Autor: Dom Kultury +
Średni czas czytania 2 minuty
drukuj

Instytut Wzornictwa Przemysłowego zaprasza do wzięcia udziału w szkoleniu wzornictwa w strategii konkurowania, które odbędzie się w dniach 23 – 25 maja. Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcieliby poprawić pozycję swojej firmy na rynku.

Adresatami szkolenia są menedżerowie ds. rozwoju nowego produktu, koordynatorzy zespołów projektowych, kadra zarządzająca średniego i wyższego szczebla oraz członkowie zespołów projektowych w dużych, średnich i małych przedsiębiorstwach produkcyjnych i dystrybucyjnych.

Program szkolenia:
• Diagnozowanie otoczenia firmy: segmentacja otoczenia, analiza szans i zagrożeń, analiza konkurencji w branży, analiza sektorowa
• Diagnoza potencjału wzorniczego firmy: analiza sił i słabości firmy, budowanie profilu konkurencyjnego, budowa wartości dodanej z wykorzystaniem wzornictwa,
• Strategie pozycjonowania produktów i usług wzorniczych
• Wykorzystanie potencjału wzornictwa w budowaniu pozycji na rynku
• Tworzenie konceptów strategicznych z wykorzystaniem technik kreatywnego myślenia
• Wybrane aspekty kreowania marki wzorniczej na rynku, w tym istota i funkcje marki, korzyści związane z silna marką, produkt wzorniczy w strukturze marki, marka jako platforma kontaktu z nabywcą
• Plan marketingowy wdrożenia na rynek produktu wzorniczego

Szkolenie odbędzie się 23-25 maja 2012 r. w Instytut Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie na ulicy Świętojerskiej 5/7.

Więcej informacji na stronie, albo pod numerem telefonu 22 860 01 65 - Marcin Marchwiński, bądź e-mailem marcin_marchwinski@iwp.com.pl