Szkolenie: Identyfikacja wizualna. Jak nas widzą

Data publikacji: 05.06.2012
Autor: Małopolski Instytut Kultury
Średni czas czytania 2 minuty
drukuj

Identyfikacja wizualna instytucji to nie tylko przykry obowiązek naszych czasów, ale również metoda sprawnego budowania wizerunku oraz oszczędzania.

Budowanie wizerunku organizacji dzięki odpowiedniemu doborowi środków to zadanie, które można realizować bez dodatkowych nakładów finansowych, a sprawnie zorganizowana pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze. Poprawnie skonstruowana identyfikacja powinna być zgodna ze strategią rozwoju instytucji i jej charakterem. Dzięki temu łatwiej uzyskać rezultaty wizerunkowe na drodze promocji zarówno instytucji jako takiej, jak również poprzez nagłaśnianie realizowanych imprez, które jednoznacznie będą kojarzone z ich organizatorem. Optymalizacja druków i dostosowanie ich do możliwości i potrzeb pozwoli zaoszczędzić pieniądze, umożliwiając tym samym bardziej skuteczne akcje promocyjne lub realizację innych działań.

Na szkoleniu można się dowiedzieć:

- jak rozmawiać z osobami zajmującymi się projektowaniem, aby osiągnąć satysfakcjonujące rezultaty,
- jak i o czym rozmawiać podczas prac nad logo,
- jak oceniać logotypy,
- jak określić niezbędny i wystarczający zakres typów druków i publikacji internetowych,
- jak dbać o konsekwentną realizację zaplanowanych działań promocji wizualnej,
- jak zachować swoją tożsamość (wizualną).

Szkolenie poprowadzi:
Marcin Klag – projektant od wielu lat zajmujący się projektowaniem identyfikacji wizualnej, książek, czasopism i stron internetowych.

Więcej: mik.krakow.pl/2012/05/30/szkolenie-identyfikacja-wizualna-jak-nas-widza/