Rekrutacja do udziału w szkoleniu pt. Aspekty prawne realizacji imprez masowych (5-7 czerwca)

Data publikacji: 08.05.2013
Autor: Kadra Kultury
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

W ramach programu NCK Kadra Kultury w dn. 5-7 czerwca 2013 r. odbędzie się szkolenie pt. Aspekty prawne realizacji imprez masowych.

Na szkolenie zapraszamy menadżerów projektów kulturalnych, koordynatorów oraz pracowników instytucji, organizacji i firm sektora kultury pragnących zapoznać się z całością zagadnień związanych z organizacją imprez masowych.

W programie szkolenia m.in.:

Podstawowe pojęcia ustawowe
Obowiązki i uprawnienia organizatora imprezy masowej
Zezwolenia na przeprowadzanie imprezy masowej
Bezpieczeństwo i ubezpieczenia przy organizacji imprez masowych
Organizacja imprezy i współpraca ze służbami państwowymi
Warsztat praktyka, mini-test i dyskusja

Koszt udziału w szkoleniu wynosi 600.00 zł netto + VAT i obejmuje szkolenie, materiały szkoleniowe, wyżywienie i zakwaterowanie w ośrodku szkoleniowym.

Rekrutacja do udziału w szkoleniu odbywa się w dn. 29 kwietnia – 17 maja. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadsyłania zgłoszeń.

Szczegółowe informacje, program zajęć i formularz zgłoszenia dostępne są na stronie (kliknij tutaj).