Koncerty, festyny, jarmarki, pikniki. Czyli o finansach, organizacji, modach i trendach w branży

Data publikacji: 27.01.2016
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Tytuł: Koncerty, festyny, jarmarki, pikniki czyli o finansach organizacji, modach i trendach w branży

Autor:  Łukasz Badula, Barbara Chabior, Bartosz Chochołowski, Anna Kowalczyk

Rok wydania raportu: 2015

Finansowanie: portal kulturaonline.pl

Koncerty, festyny, jarmarki, pikniki. Czyli o finansach, organizacji, modach i trendach w branży
galeria

Opis: Raport, w którym podjęto próbę analizy zjawisk z pogranicza kultury i marketingu. Autorzy opisują w nim m.in. trudny rynek agencji eventowych. „Trudny” z powodu stosunkowo niskich budżetów przeznaczanych na tego typu wydarzenia w porównaniu chociażby z imprezami organizowanymi w krajach zachodnioeuropejskich oraz z dużą presją, jaka ciąży na managerze imprezy – jest on odpowiedzialny za wszystkie elementy imprezy, które odpowiadają za jej sukces bądź niepowodzenie. Ważną informacją jest to, z czego wynikają wysokie koszty zaangażowania gwiazdy najwyższego formatu – tj. stosunkowo niewiele pieniędzy otrzymuje taka osoba „do ręki”, większość funduszy pochłania przygotowanie techniczne występu.

Zasięg: ogólnopolski

Język: polski

Słowa klucze: festyn, event, budżet, jarmark, branża eventowa