Narodowe Centrum Kultury Top Marką w popularyzacji kultury

Data publikacji: 04.11.2022
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More po raz 15. opublikowały raport Top Marka, którego efektem jest 50 rankingów branżowych i aż 500 brandów uszeregowanych według siły marki. Narodowe Centrum Kultury zostało uhonorowane tytułem najsilniejszej medialnej marki w branży popularyzacji kultury.

W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 brandów, o których było najwięcej wzmianek. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki, decydujące ostatecznie o sile brandu. Raport uwzględnia rankingi branżowe oraz klasyfikację 500 marek. Pięćdziesięciu najsilniejszym medialnie brandom przyznano tytuł i statuetkę Top Marka 2022.