Tworzenie atrakcyjnych treści do mediów społecznościowych (webwriting)
W natłoku treści online trudno jest stworzyć taką, która się wyróżni. A gdybyśmy jednak spróbowali?
Zapraszamy na szkolenie online, podczas którego nauczycie się, jak tworzyć treści do Internetu. Poznacie zasady czytania treści w sieci, a co za tym idzie – tworzenia postów, wpisów czy newsletterów, które przykuwają uwagę. Nauczycie się podstaw tworzenia ciekawych historii dzięki wykorzystaniu storytellingu. Poznacie także narzędzia, które ułatwią Wam codzienną pracę z tekstem.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą pisać skuteczne teksty do mediów społecznościowych lub na swoje strony internetowe. Szkolenie połączone jest z częścią warsztatową, dzięki czemu na bieżąco sprawdzicie nową wiedzę w praktyce.
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do pracowników instytucji kultury odpowiedzialnych za działania z obszaru marketingu, promocji i public relations.
Rekrutacja
Aby wziąć udział w szkoleniu, należy:
- wypełnić formularz rekrutacyjny, który dostępny będzie w dniach 1-12 kwietnia 2022 roku:
W przypadku osób delegowanych przez pracodawcę po zakwalifikowaniu się na szkolenie konieczne będzie również przesłanie skanu podpisanego i wypełnionego OŚWIADCZENIA VAT na poniższy adres e-mail. Oryginał formularza należy przesłać pocztą na adres NCK.
Liczba uczestników: 16
Informujemy, że w przypadku dużej liczby chętnych:
- pierwszeństwo będą mieli pracownicy domów i centrów kultury,
- NCK będzie prosił instytucje o oddelegowanie jednego pracownika,
- dodatkowym kryterium naboru będzie kolejność zgłoszeń (data wypełnienia ankiety elektronicznej).
Osoby zakwalifikowane na szkolenie poinformujemy mailowo do 13 kwietnia 2022 roku.
Koszt szkolenia dla uczestnika: 250 zł netto + 23% VAT
Szkolenie odbędzie się na platformie e-kadrakultury.nck.pl.
Trenerka
Joanna Cieślak-Ospalska
Jest trenerem i konsultantem z zakresu marketingu i personal brandingu. Od ponad dwudziestu lat pokazuje, jak budować markę, wzmacniać wizerunek i stosować komunikację, która spójna jest z wartościami. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu marketingu online, mediów społecznościowych, storytellingu oraz wystąpień publicznych.
Jest wykładowcą studiów podyplomowych (Nowoczesny Marketing, Executive Marketing, E-marketing w oświacie, Grafika Komputerowa i Multimedia) oraz ekspertem Wyższych Szkół Bankowych, dla których również nagrywa podcast.
Przez ponad dwadzieścia lat pracowała w mediach, gdzie nabyła kompetencje związane z wystąpieniami publicznymi.
Absolwentka filozofii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika oraz studiów podyplomowych Executive Marketing. Nagrywa PositiveMind Podcast dotyczący personal brandingu.
GODZINA | BLOKI TEMATYCZNE |
9:00-9:30 | Czym różni się copywriting od webwritingu; jak czytamy |
9:30-10:00 | Tworzenie treści do mediów społecznościowych - język odbiorcy a treść komunikatu |
10:00-10:45 | Jak piszemy w Internecie: tytuły, leady, nagłówki; punktowy, wyboldowania, cytaty; emotikony; akapity |
10:45-11.15 | Storytelling w mediach społecznościowych instytucji kultury - podstawowe zasady i jak go wykorzystać |
11:15-12:00 |
|
12:00-13:30 |
Narzędzia pomocne w tworzeniu i planowaniu treści. Podsumowanie i tworzenie treści z uwzględnieniem wiedzy zdobytej na szkoleniu |