Ustawienia i wyszukiwarka
Strategia marketingowa instytucji [szkolenie stacjonarne 27-29 września]
Czy masz wrażenie, że Twoje działania marketingowe są chaotyczne i potrzebują poukładania? Wiesz, że potrzebujesz strategii marketingowej, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zapraszamy na szkolenie: “Strategia marketingowa instytucji”.
W trakcie szkolenia dowiesz się:
- czym jest strategia marketingowa i jakie są jej elementy
- czym są taktyki w tworzeniu strategii
- jak określać mierniki strategii
- jak planować i optymalizować budżet marketingowy
- jak wdrożyć strategię marketingową w instytucji
W trakcie szkolenia poznasz nie tylko teorię, ale także dobre praktyki, które mogą stać się inspiracją do Twoich działań.
Będziesz pracować w grupach i dyskutować, efektem będzie stworzona przez Ciebie uproszczona strategia marketingowa dla Twojej instytucji.
Szkolenie będzie skoncentrowane na praktycznym wykorzystaniu zdobytej wiedzy.