Strategia marketingowa instytucji [szkolenie stacjonarne 27-29 września]

Czy masz wrażenie, że Twoje działania marketingowe są chaotyczne i potrzebują poukładania? Wiesz, że potrzebujesz strategii marketingowej, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zapraszamy na szkolenie: “Strategia marketingowa instytucji”.

W trakcie szkolenia dowiesz się:

  • czym jest strategia marketingowa i jakie są jej elementy
  • czym są taktyki w tworzeniu strategii
  • jak określać mierniki strategii
  • jak planować i optymalizować budżet marketingowy
  • jak wdrożyć strategię marketingową w instytucji

W trakcie szkolenia poznasz nie tylko teorię, ale także dobre praktyki, które mogą stać się inspiracją do Twoich działań. 

Będziesz pracować w grupach i dyskutować, efektem będzie stworzona przez Ciebie uproszczona strategia marketingowa dla Twojej instytucji.

Szkolenie będzie skoncentrowane na praktycznym wykorzystaniu zdobytej wiedzy.