Promowanie działań za pomocą Instagrama I szkolenie online 21 czerwca 2022
W jaki sposób promować instytucję na Instragramie? Jak promować i budować świadomość marki? Jak planować harmonogram działań oraz ustalać budżet reklamowy? Jakie są dobre praktyki przy promocji na Instagramie?
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do pracowników instytucji kultury, odpowiedzialnych za działania z obszaru marketingu, promocji i public relations.
Zapraszamy na szkolenie online, podczas którego omówimy sposoby promowania instytucji na Instragramie, pokażemy czym są treści natywne oraz jak promować i budować świadomość marki. Dowiedzą się Państwo również jak planować harmonogram działań oraz ustalać budżet reklamowy, jak wybrać formę treści by spełniona została interaktywna i edukacyjna funkcja profilu Państwa instytucji, a także przedstawimy dobre praktyki przy promocji na Instagramie.
Rekrutacja
Aby wziąć udział w szkoleniu należy:
- wypełnić formularz rekrutacyjny - który dostępny będzie w dniach 23 maja-6 czerwca 2022 roku.
Link do formularza: https://rekinstagram.webankieta.pl/
W przypadku osób delegowanych przez pracodawcę po zakwalifikowaniu się na szkolenie konieczne będzie również przesłanie skanu podpisanego i wypełnionego OŚWIADCZENIA VAT na adres azarzyka@nck.pl. Oryginał formularza należy przesłać pocztą na adres NCK.
Liczba uczestników: 16
Informujemy, że w przypadku dużej liczby chętnych:
- pierwszeństwo będą mieli pracownicy domów i centrów kultury,
- NCK będzie prosił instytucje o oddelegowanie jednego pracownika,
- dodatkowym kryterium naboru będzie kolejność zgłoszeń (data wypełnienia ankiety elektronicznej).
Osoby zakwalifikowane na szkolenie poinformujemy mailowo 7 czerwca 2022 roku.
Koszt szkolenia dla uczestnika: 250 zł netto + 23% VAT
Szkolenie odbędzie się na platformie e-kadrakultury.nck.pl.
GODZINA | BLOKI TEMATYCZNE |
9:00-9:30 | Wprowadzenie do zagadnienia obecności instytucji w sieci poprzez omówienie różnych form promowania działań instytucji - począwszy od tradycyjnych, aż po nowoczesne. Wskazanie różnic między nimi. Wskazanie nacisku na promowanie w sieci - z czym się wiąże, co jest potrzebne, jak się do niego przygotować. Wskazanie istoty ustalenia osoby odpowiedzialnej za działania. Wprowadzenie do zagadnienia promowania działań instytucji za pomocą social mediów, przede wszystkim Instagrama. |
9:30-10:00 | Wirtualna prezentacja instytucji – omówienie istoty przedstawienia jej, wskazania załogi/pracowników, osób odpowiedzialnych za poszczególne element funkcjonowania instytucji, różne przestrzenie działań instytucji (stworzenie listy), lokalizacje (jeśli jest więcej, niż 1). Przygotowanie materiałów niezbędnych do pracy nad profilem na Instagramie. Wskazanie na treści natywne. |
10:00-10:45 | Omówienie tworzenia wizerunku instytucji w sieci z naciskiem na istotę przygotowania różnorakich form i treści materiałów. Stworzenie wstępnego profilu instytucji w sieci za pomocą zaproponowanych przez uczestników treści oraz materiałów. Wskazanie często popełnianych błędów oraz zwrócenie uwagi na różnorodność zarówno form, jak i sposobów na prezentację instytucji. Wybór treści (rolki, posty, relacje) oraz tworzenie contentu. |
10:45-11.15 | Blok poświęcony przedstawieniu ciekawie prowadzonych profili przez różnego typu instytucje oraz promowanie ich marki. Wskazanie, czemu służy branding i jak tworzyć profile, by instytucja odnosiła na tym wymierne korzyści promocyjne oraz edukacyjne. Wskazanie i omówienie dobrych praktyk z sektora kultury. |
11:15-12:00 |
|
12:00-13:30 | Podsumowanie pracy nad promowaniem działań instytucji na Instagramie: osoby odpowiedzialnej, budżetu, planu pracy, form promocji, treści, różnorodności. Wskazanie na interaktywność i edukacyjną funkcję profilu - przykłady. |