Ustawienia i wyszukiwarka
Nowe media w promocji instytucji kultury | 19-21.09.2016
Rekrutacja: 16-24 sierpnia 2016
Dla kogo jest to szkolenie:
- Dyrektorów i wicedyrektorów instytucji kultury, którym podlegają działania marketingowe i PR
- Pracowników instytucji kultury odpowiadających za komunikację internetową instytucji kultury
- Kierowników i specjalistów zatrudnionych w instytucji kultury odpowiedzialnych za realizację działań z obszaru marketingu, promocji i PR
- Pracowników i wolontariuszy organizacji pozarządowych i firm prowadzących działania marketingowe w sektorze kultury
Poznasz:
- Aktualne trendy i innowacje w komunikacji internetowej organizacji zajmujących się kulturą
- Najnowsze oraz sprawdzone narzędzia wspierające prowadzenie komunikacji internetowej (oprogramowanie i serwisy www)
- Skuteczne sposoby promocji kultury z wykorzystaniem internetu Praktyczne informacje dotyczące prowadzenia komunikacji i promocji z wykorzystaniem popularnych w Polsce Social Media
- Kluczowe wyznaczniki procesu budowania profesjonalnego i nowoczesnego serwisu www i zarządzania informacją w serwisie internetowym
- Tajniki budowania strategii i taktyk dla komunikacji internetowej, w tym Social Media, dla instytucji kultury
Czego się nauczysz:
- Jak pisać i redagować skuteczne i zrozumiałe teksty o kulturze do sieci (webwriting, copywriting)
- Analizowania statystyk internetowych i wyciągania odpowiednich wniosków dla swoich działań i sposobu funkcjonowania instytucji
- Aktualnych zasad działania i skutecznego wykorzystania popularnych w Polsce mediów społecznościowych: Facebook, Youtube, Twitter, Instagram, Snapchat.
- Sprawdzonych sposób współpracy z blogerami, aby dobrze wykorzystać popularność blogów w promocji kultury
Program: szczegółowy program dostępny TUTAJ
Trener: Artur Jabłoński, Dominik Pokornowski
Termin: 19-21 września 2016
Ilość miejsc: 22
Ośrodek szkoleniowy
Dom Pracy Twórczej w Radziejowicach
REKRUTACJA
Kryteria naboru: FORMULARZ REJESTRACYJNY (dostępny w czasie trwania rekrutacji) można wypełniać między 16-24 sierpnia 2016 r (włącznie). Kolejność zgłoszeń będzie podstawowym kryterium wyboru. Link do formularza pojawi się w dniu otwarcia rejestracji.
Wyniki rekrutacji: o wynikach rekrutacji poinformujemy do 25 sierpnia 2016r.
Koszt: Zależy nam na profesjonalizacji Kadry Kultury dlatego nasze szklenia są non-profit. Dodatkowo Narodowe Centrum Kultury dotuje finansowo szkolenia, dlatego ich cena może być konkurencyjna do ofert rynkowych:
-
600,00 PLN + 23% VAT (brutto: 738.00 zł) - cena obejmuje koszt: szkolenia, materiałów szkoleniowych, wyżywienia i zakwaterowania w ośrodku szkoleniowym.
-
450.00 PLN + 23% VAT (brutto: 553.50 zł) - cena szkolenia dla osób, które nie korzystają z zakwaterowania w ośrodku szkoleniowym. Cena obejmuje koszt: szkolenia, materiałów szkoleniowych i wyżywienia.
Wpłaty: Wpłaty należy dokonywać po otrzymaniu mailowego potwierdzenia o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu. Termin dokonania wpłaty: 30 sierpnia 2016 r.
Konto nr: 61 1130 1017 0000 0577 0120 0001
Odbiorca: Narodowe Centrum Kultury ul. Płocka 13, 01-231 Warszawa
Tytułem: Opłata za udział w szkoleniu "Nowe media w promocji kultury"
W cenę szkolenia wliczone są:
- udział w zajęciach,
- wyżywienie,
- nocleg,
- transport na trasie Warszawa - ośrodek szkoleniowy - Warszawa
- materiały szkoleniowe,
- zaświadczenie o udziale w szkoleniu.