Ustawienia i wyszukiwarka
Najnowsze rozwiązania w mediach społecznościowych
Podczas szkolenia nauczymy Was umiejętnego poruszania się po platformach mediów społecznościowych (FB, IG, Lin,YT, TikTok, Twitter) oraz wskażemy obowiązujące trendy.
Poznacie mocne strony z każdej z nich, trudności jakie można napotkać (algorytmy, zasięgi) oraz możliwości efektywnych działań. Porozmawiamy o formatach i treściach, które najlepiej działają, oraz o tym, jak je tworzyć. Dowiecie się, jak tworzyć różnorodny i atrakcyjny content na wiele platform (omnichannel vs. multichannel communication) oraz czym jest recykling treści.
Porozmawiamy o rodzajach inspirujących postów (RTM, infografiki, reels, relacje i inne) oraz przyjrzymy się przykładom z sektora kultury. Zwrócimy uwagę na znaczenie prostego języka, przyciągających oko grafik oraz nauczymy się je wykonywać za pomocą bezpłatnego programu Canva.com. Przyjrzymy się tworzeniu marek, które kochają odbiorcy (inspiracje, przykłady). Poznamy narzędzia i aplikacje, które ułatwią działania na tych platformach oraz w przestrzeni online (www/portale online).
Uczestnicy dowiedzą się:
- jak wykorzystywać platformy społecznościowe do budowania wizerunku i marki online,
- jak ułatwić sobie działania za pomocą konkretnych aplikacji,
- jakie znaczenie ma odbiorca – od niego wszystko się zaczyna,
- skąd czerpać inspirujące przykłady treści/contentu (posty, reelsy FB/IG/TikTok, relacje, grafiki, video, infografiki),
- jak tworzyć zachęcające nagłówki w artykułach i nie tylko,
- czym są filary mocnej marki oraz czym jest analiza SWOT,
- przed jakimi wyzwaniami stoimy jako twórcy treści.
Zrobimy wiele ćwiczeń praktycznych, stworzymy przestrzeń na brainstorming. Będziemy zachęcali do tworzenia strategii działania oraz planów komunikacji marketingowej. Będzie też przestrzeń na pytania i odpowiedzi.