Założycielka pracowni Artist in Bloom. Zajmuje się coachingiem zawodowym dla artystów i pracowników kultury, projektowaniem procesów edukacyjnych i rozwojowych dla instytucji kultury oraz badaniami kompetencji kluczowych dla prosperowania środowiska twórczego na współczesnym rynku kultury.
Pracownia Artist in Bloom współpracowała m.in. z Komisją Europejską, Instytutem A. Mickiewicza, Narodowym Centrum Kultury, Music Export Poland, Hungarian Oncoming Tunes, SoundCzech, Music Export Ukraine, Instytutem Goethego w Kijowie, Collegium Civitas, Akademią Muzyczną w Łodzi, ASP w Katowicach, Krakowie i Wrocławiu,, Festiwalami Spring Break, MENT Ljubljana, Budapest Showcase Hub, Inne Brzmienia, Warsaw Music Week, Music Export Conference oraz wieloma innymi. Partner merytoryczny Inkubatora dla młodej branży muzycznej Tak Brzmi Miasto. Artist in Bloom w 2020 roku zostało także objęte wsparciem Keychange - globalnej organizacji wspierającej równość w kulturze, inkluzywność i innowacyjność
Certyfikowana asesorka HA, a także projektantka procesów rozwojowych, edukatorka i coachini pracowni Artist in Bloom oraz badaczka kompetencji zawodowych w sektorze kreatywnym. Ula jest absolwentką socjologii na wydziale filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego i studium dla trenerów na L’Université des Sciences et Technologies de Lille Management du Comportement des Hommes. Ekspertka Human Relations z 20-letnim doświadczeniem. Certyfikowana coachini i trener Thames Valley University.
Leszek Lerch jest Senior Partnerem w dziale Audytu EY Polska. Przez kilkanaście lat zarządzał praktyką audytową w Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu a następnie w Gdańsku i Warszawie. Doświadczony audytor, profesjonalista w zakresie audytu, zarządzania ryzykiem, strategii i kontroli wewnętrznej.
Kieruje wieloma projektami audytowymi i doradczymi, głownie dla przedsiębiorstw działających w sektorach samochodowym, telekomunikacyjnym, budowlanym, energetycznym, produkcyjnym, stalowym i górniczym - również dla spółek notowanych na GPW. Brał udział w procesach prywatyzacyjnych wielu polskich przedsiębiorstw.
Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Posiada tytuł biegłego rewidenta oraz kwalifikacje ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants).
Miłośnik gór o każdej porze roku i aktywnego spędzania czasu.
Jak wciela w życie misję EY: “building a better working world”?
Wspieranie współpracowników w ich ciągłym rozwoju, który przekłada się na jak najlepszą obsługę naszych Klientów, jak również społeczności, w których żyjemy. Tych dużych i tych małych.
CEO HRM Institute; doświadczona ekspertka, strateżka marki pracodawcy, pasjonat kultury organizacyjnej, zarządzania talentami i synergii marek. Konsultantka, szkoleniowiec, trenerka, wykładowca. Autorka książki Employer branding bez tajemnic oraz innych publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, kultury organizacyjnej, EVP, storytellingu w employer brandingu, pokoleń na rynku pracy. Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z obszaru zewnętrznego i wewnętrznego wizerunku pracodawcy. Twórczyni konferencji EB Summit oraz konkursu Employer Branding Excellence Awards, promującego najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce.
Od kilku lat prowadzi zajęcia ze studentami na uczelniach: AGH w Krakowie, SGH w Warszawie. Prowadzi także gościnne wykłady na uczelniach takich jak: UEK w Krakowie, Politechnika Krakowska Uniwersytet Ekonomiczny w Białymstoku.
Od kilkunastu lat szkoli największe marki pracodawców w Polsce z obszaru employer brandingu, strategii marki i kultury organizacyjnej. Do firm, z którymi współpracowała należą czołowi polscy pracodawcym.in.: EY, Deloitte, PKO Bank Polski, KPMG, PZU, Orange, Capgemini, Coca-Cola, Grupa ING, L’Oréal, Microsoft, State Street.
Najnowsze publikacje Anny Macnar to:
Książka i e-book Employer branding bez tajemnic
e-book i narzędziownik o EVP, to: #kursoksiążka EVP bez tajemnic.
Jest szefową HRM Institute. Jednym z celów działalności HRM Institute jest poszukiwanie i wyróżnianie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce. Dlatego od kilku lat, także podczas konferencji zostają przyznawane nagrody Employer Branding Excellence Awards, promujące najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce.
HRM Institute od 2012 roku prowadzi badanie Employer Branding w Polsce. Jest to ogólnopolskie badanie przeprowadzane wśród polskich pracodawców na temat działań employer brandingowych jakie realizują. Wyniki badania są prezentowane podczas konferencji Employer Branding Summit. Konferencja od kilku lat gromadzi specjalistów i ekspertów employer branding z całej Polski, którzy mają szansę podjęcia inspirujących dyskusji i wymiany własnych doświadczeń.
Ponad to jest autorką innych tematycznych badań dotyczących doceniania w pracy, sensu w pracy, radości w pracy, profesjonalisty na rynku pracy. Od lat współpracuje także z międzynarodową agencją employer brandingową Universum Global.
HRM Institute | www.hrminstitute.pl
Employer Branding Summit | www.ebsummit.pl
e-book EVP bez tajemnic | www.evpbeztajemnic.pl
książka Employer branding bez tajemnic | www.employerbrandingbeztajemnic.pl
Blog: Anna Macnar | www.annamacnar.pl
Kierownik Katedry Psychologii Klinicznej w Wyższej Szkole Technicznej w Katowicach, psycholog i trener, certyfikowany coach IAFPD (Centre for Coaching, ILM, Londyn) w z zakresu Performance Coaching i Coaching Psychology - programów rekomendowanych przez Brytyjskie Towarzystwo Psychologiczne (BPS). Absolwentka studiów magisterskich w dyscyplinie psychologia Uniwersytetu Śląskiego oraz Podyplomowego Studium Pomocy Psychologicznej w Dziedzinie Seksuologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Rozprawę doktorską „Życie w pojedynkę - psychospołeczne konsekwencje bycia singlem u kobiet i mężczyzn” obroniła w 2016 roku na Uniwersytecie Śląskim z wyróżnieniem.
Posiada bogate doświadczenie zawodowe jako konsultant personalny i doradca zawodowy. Jest redaktorem międzynarodowej książek: „Selflessness in Business” i „Psychologia w biznesie. Nowe perspektywy” oraz autorką kilkudziesięciu artykułów naukowych i aktywnym uczestnikiem międzynarodowych konferencji. Publikowała m.in. w Scientific Reports. Bierze także aktywny udział w społecznym życiu biznesowym. Obecnie kieruje międzynarodowym projektem finansowanym przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej NAWA w ramach Programu Granty Interwencyjne (Nr PPN/GIN/2020/1/00023/DEC/1):„Zdrowie psychiczne młodych dorosłych podczas pandemii COVID-19 w Polsce, Niemczech, Słowenii i Izraelu: badanie podłużne”.
Ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją. Właściciel marki Dobrze Powiedziane, konferansjer i miłośnik szwedzkiego stylu życia. Organizuje warsztaty z wystąpień publicznych, public relations, media relations, budowania marki osobistej oraz zarządzania kryzysami, które tworzą program "Korepetycje z pewności siebie". Poprowadził blisko tysiąc wydarzeń. Promotor cyklicznych spotkań ze studentami, podczas których przekazuje wiedzę o wystąpienia publicznych, public relations, przemyśle spotkań oraz jego znaczeniu dla marketingu miejsc. Obecnie Head of Content & Public Relations RMF Classic Plus. Wieloletni rzecznik i członek dyrekcji Krakowskiego Biura Festiwalowego - jednej z największych w Polsce instytucji łączącej kulturę z biznesem.
Gra na skrzypcach. Porusza się na rowerze i elektrycznej hulajnodze, kiedy tylko pozwala na to pogoda. Lubi gruszki, psy i lasy iglaste.
