Termin zgłoszeń do konkursu Young Creatives został przedłużony do 30 stycznia

Data publikacji: 17.01.2012
Autor: Kadra kultury
Średni czas czytania 2 minuty
drukuj

Young Creatives to specjalny program skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów. Jest platformą wymiany doświadczeń, edukacji oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej w Polsce i na świecie. Co roku we wszystkich wydarzeniach Young Creatives bierze udział ponad 200 osób.

Do 30 stycznia można zgłaszać teamy złożone z młodych kreatywnych, którzy nie ukończyli 28 roku życia, w kategoriach: PRINT, CYBER, FILM, DESIGN, PR oraz młodych marketerów (do 30 roku życia) w kategorii YOUNG CLIENTS. Również do 30 stycznia młodzi mediowcy mogą zgłaszać się w kategorii Young Media Lions.

Zadaniem zakwalifikowanych do konkursu zespołów będzie praca nad briefem przygotowanym przez firmy i instytucje partnerskie. Ich prace będą oceniane przez jurorów Polskiego Konkursu Reklamy KTR i konkursu Media Trendy.

Nagrodą dla zwycięskich teamów w poszczególnych kategoriach jest udział w konkursie dla młodych na Festiwalu Cannes Lions 2012.

Eliminacje odbędą się 13.02-24.02 w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie.

Dodatkowe informacje: http://young.ktr.org.pl/