Settings and search
Termin zgłoszeń do konkursu Young Creatives został przedłużony do 30 stycznia
Young Creatives to specjalny program skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów. Jest platformą wymiany doświadczeń, edukacji oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej w Polsce i na świecie. Co roku we wszystkich wydarzeniach Young Creatives bierze udział ponad 200 osób.
Do 30 stycznia można zgłaszać teamy złożone z młodych kreatywnych, którzy nie ukończyli 28 roku życia, w kategoriach: PRINT, CYBER, FILM, DESIGN, PR oraz młodych marketerów (do 30 roku życia) w kategorii YOUNG CLIENTS. Również do 30 stycznia młodzi mediowcy mogą zgłaszać się w kategorii Young Media Lions.
Zadaniem zakwalifikowanych do konkursu zespołów będzie praca nad briefem przygotowanym przez firmy i instytucje partnerskie. Ich prace będą oceniane przez jurorów Polskiego Konkursu Reklamy KTR i konkursu Media Trendy.
Nagrodą dla zwycięskich teamów w poszczególnych kategoriach jest udział w konkursie dla młodych na Festiwalu Cannes Lions 2012.
Eliminacje odbędą się 13.02-24.02 w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie.
Dodatkowe informacje: http://young.ktr.org.pl/