Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka | konferencja

Gdańsk - Gdańsk
Pt. 19 — Sob. 20 lutego 2016 r.
Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka | konferencja
Konferencja

Jaka była rola mediów społecznościowych w promocji Konkursu Chopinowskiego? Jakie narzędzia promocji i komunikacji stosowane są w Tate Modern i Victoria&Albert Museum w Londynie? Jak skutecznie promować kulturę online i offline? Instytut Kultury Miejskiej oraz Narodowe Centrum Kultury zapraszają 19 i 20 lutego do Gdańska na konferencję dla osób zajmujących się public relations i marketingiem kultury. 

O konferencji:

Pierwszy dzień konferencji to dyskusje i praktyczne prezentacje, po których odbędą się krótkie warsztaty.

Podczas I dnia (19 lutego) zostaną poruszone m.in łączenie skutecznej promocji kultury w on- i offline, przegląd najnowszych badań dotyczących marketingu kultury, zmiany w uczestnictwie w kulturze, odbioru kultury, „Co po wielkim otwarciu? - jak prowadzić skuteczną strategie promocyjną w nowych instytucjach kultury?”, „Biznes a kultura? Gdzie przebiega granica?”, studia przypadków dotyczące nowych narzędzi, a także inspirujące pomysły na promocję (również z zagranicy).

II dzień (20 lutego) to całodniowe szkolenia, które będę odbywały się pod patronatem programu Kadra Kultury Narodowego Centrum Kultury oraz szkoleń prowadzonych przez IKM.

Przygotowane tematy to m.in.:

  • „Media społecznościowe w promocji instytucji kultury. Narzędziownik”,
  • „Webdevelopment. Jak zbudować serwis internetowy”,
  • „Współpraca z mediami”,
  • „Strategia społecznościowa w instytucji kultury”.

>>Więcej informacji