Settings and search
Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka | konferencja
Jaka była rola mediów społecznościowych w promocji Konkursu Chopinowskiego? Jakie narzędzia promocji i komunikacji stosowane są w Tate Modern i Victoria&Albert Museum w Londynie? Jak skutecznie promować kulturę online i offline? Instytut Kultury Miejskiej oraz Narodowe Centrum Kultury zapraszają 19 i 20 lutego do Gdańska na konferencję dla osób zajmujących się public relations i marketingiem kultury.
O konferencji:
Pierwszy dzień konferencji to dyskusje i praktyczne prezentacje, po których odbędą się krótkie warsztaty.
Podczas I dnia (19 lutego) zostaną poruszone m.in łączenie skutecznej promocji kultury w on- i offline, przegląd najnowszych badań dotyczących marketingu kultury, zmiany w uczestnictwie w kulturze, odbioru kultury, „Co po wielkim otwarciu? - jak prowadzić skuteczną strategie promocyjną w nowych instytucjach kultury?”, „Biznes a kultura? Gdzie przebiega granica?”, studia przypadków dotyczące nowych narzędzi, a także inspirujące pomysły na promocję (również z zagranicy).
II dzień (20 lutego) to całodniowe szkolenia, które będę odbywały się pod patronatem programu Kadra Kultury Narodowego Centrum Kultury oraz szkoleń prowadzonych przez IKM.
Przygotowane tematy to m.in.:
- „Media społecznościowe w promocji instytucji kultury. Narzędziownik”,
- „Webdevelopment. Jak zbudować serwis internetowy”,
- „Współpraca z mediami”,
- „Strategia społecznościowa w instytucji kultury”.